Donor materiaal gezocht.. F-one ventiel + Bladder materiaal..

Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Juli 02, 2012, 13:29:17
edit2Rapporteer  
Heeft iemand toevallig een lekke/oude/gebruikte LE bladder van een F-one liggen (minstens 10 m groot)?

Ik zit met een kapotte LE van een F-one Bandit Dos 10 meter.. Het gebied rond het ventiel is gaar, lastig te fixen..

Zou van een donor Bladder graag de ventielen en het tpu eromheen :-) gebruiken, of andersom, die bladder geschikt maken voor mijn Bandidos..

Derk

Berichten: 80
Antwoord #1 Juli 02, 2012, 19:13:08
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik heb nog ergens een LE bladder van een Bandit uno liggen, 11 m. Heb je daar wat aan ?
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 Juli 04, 2012, 20:33:19
edit2Rapporteer  
Die zijn gewoon te koop hoor...

Kost wel 70,- ...
dow

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #3 Juli 17, 2012, 09:14:45
edit2Rapporteer  
@Peer: Uiteraard is het een uitdaging om zelf iets in elkaar te knutselen en dit moedigen we ook altijd aan, echter mocht het nou allemaal toch niet lukken dan zijn deze bladders inderdaad gewoon binnen 3 dagen leverbaar als U-Stick bladder (ong. 70 euro) of te koop bij een van onze dealers! Check www.u-stick.nl.
Wellicht dat een ventiel met een grote plaksticker ook al uitkomst biedt? Dit kost misschien 5 euro meer dan het tubetje lijm en biedt de zekerheid van een goede verbinding. Zie voor een voorbeeld http://www.u-stick.nl/producten/kite-ventielen-fix-kit.html?SID=56ec18d6662f98a9e96e5cf97aaf7e1a


Cheers
Dominique
U-Stick
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #4 Juli 17, 2012, 15:36:50
edit2Rapporteer  
Bedankt, ik ben voorzien...  Smiley

Losse bladder gevonden, en een oude haast ongebruikte kite was een zeer goede en goedkope orgaandonor. Die blaas zit er weer in voor een prijs waar u-stick niet tegenop kan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.