VW caddy gestolen in A'dam met kite en surf gear

maartoen

Geen avatar

Juli 13, 2012, 14:02:36
edit2Rapporteer  
Beste Forum bezoekers,

Mochten jullie kitespullen aangeboden zien worden in een pakket

7m2 bandit 2 rood wit zwart
9m2 revolt met zilver duktape stukje zwart/ blauw
11m2 revolt bruin
13 bandit 1 rood/wit
Fone kiteboard Trax 3

Golfsurfboard: Walden Magic Model 3 wit met twee lijmreparaties aan de zijkant.

Houd ik me aanbevolen.
Nu ik weet hoe makkelijk het is om een auto met chipsleutel mee te nemen raad een ieder
aan als je een mooie auto hebt deze extra te beveiligen; misschien helpt het Smiley

Het was een caddy verlengd, grijs, met twee schuifdeuren en een touran smoel met chrome en de politie-koplampen. Omdat geen caddy met  dat type touran front is uitgevoerd en de andere kenmerken
herken je hem zo. Was een toffe bak, heb nu enkel nog een foto Sad
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Juli 13, 2012, 14:16:37
edit2Rapporteer  
Mooi klote voor je.

Het is, bijna, algemeen bekend dat je het registratienummer wat je zo mooi kan zien bij je voorraam moet bedekken.
De diefjes kunnen met dit nummer nl je auto openmaken.
Zo zijn er vorig jaar in 1 plaats, geloof in Wieringerwerf op 1 nacht iets van 5 VW Transporters verdwenen. Undecided
Jelle

Antwoord #2 Juli 13, 2012, 15:12:02
edit2Rapporteer  
Shit je auto en al je gear
ik heb wel een kite voor je te leen als je zonder zit

Teigetje, vertel eens meer, waar zit dat nummer?
Ik heb gegoogled en niks gevonden, dus zo algemeen is het niet bekend.
mvbtje

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 13, 2012, 15:24:32
edit2Rapporteer  
Pffff dat is wel zuur om het met een eufemisme te zeggen.
Ik ben er ook als de dood voor dat ze een keer mijn sleutels jatten uit mn tas en ervandoor gaan.

Kun je de foto niet online zetten? dan hebben we een idee waar we naar uit kunnen kijken.

@t teigetje : geldt dat voor alle auto's of alleen VW transporters?
En wat kunnen ze met dat nummer dan? Om een sleutel te laten bijmaken zul je toch moeten bewijzen dat de auto van jou is?

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #4 Juli 13, 2012, 15:25:11
edit2Rapporteer  
Beste Forum bezoekers,

Mochten jullie kitespullen aangeboden zien worden in een pakket

7m2 bandit 2 rood wit zwart
9m2 revolt met zilver duktape stukje zwart/ blauw
11m2 revolt bruin
13 bandit 1 rood/wit
Fone kiteboard Trax 3

Golfsurfboard: Walden Magic Model 3 wit met twee lijmreparaties aan de zijkant.

Houd ik me aanbevolen.
Nu ik weet hoe makkelijk het is om een auto met chipsleutel mee te nemen raad een ieder
aan als je een mooie auto hebt deze extra te beveiligen; misschien helpt het Smiley

Het was een caddy verlengd, grijs, met twee schuifdeuren en een touran smoel met chrome en de politie-koplampen. Omdat geen caddy met  dat type touran front is uitgevoerd en de andere kenmerken
herken je hem zo. Was een toffe bak, heb nu enkel nog een foto Sad

Dit is zeekers meer dan kl0te ThumpDown ThumpDown ThumpDown. Hoe lang geleden is deze diefstal eigenlijk geweest... Mss interessant om ivm je caddy je kenteken hier te vermelden en die foto's te plaatsen EN doorgeven aan A'damse taxisdiensten (maar dat zal wss al bij je aangifte door de politie zelf zijn gedaan).

Het is, bijna, algemeen bekend dat je het registratienummer wat je zo mooi kan zien bij je voorraam moet bedekken.
De diefjes kunnen met dit nummer nl je auto openmaken.

Theo, geldt dit alleen voor het keyless systeem of ook voor namaken van de VW sleutels zelf...?  Huh. Geldt dit voor alle VAG auto's?
maartoen

Geen avatar

Antwoord #5 Juli 13, 2012, 16:08:09
edit2Rapporteer  
@kitesurfschool

dat is heel aardig van je, ben alleen niet alleen me kites kwijt maar me surfpak, board, trapeze het hele rataplan
voel me een tikkie onthand denk dat ik bij een damclub ga

volgens een vriend van mij starten ze een auto "met chipsleutel" in plusminus vijf minuten zonder dat ze de originele sleutel
hebben. Blazen de chipcomputer op en lezen een nw code in waarvan ze wel de sleutel bij zich hebben.. Vroem vroem
in me gechipte caddy Joepie
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #6 Juli 14, 2012, 16:14:26
edit2Rapporteer  
Het nummer zit bij volkswagen aan de stuurkant onderin de hoek van het voorraam.
Met dit nummer kunnen de boefjes een sleutel laten maken en zo je auto meenemen.

Hier op dit forum wordt er ook over getipt.
http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=100

Weet niet of het voor alle merken geld maar een zichtbaar nummer voor de zekerheid bedekken kan nooit kwaaad toch.

Ik zoek nog wat verder. Grin
http://www.vwforum.nl/gestolen-vernield-f40/golf-stelen-t106472.html
franco

Antwoord #7 Juli 14, 2012, 17:26:15
edit2Rapporteer  
ik rijd een mercedes vito busje, deze is ook vorig jaar net voor de bouwvak leeg gehaald, alleen geen kite spullen maar gereedschap van de baas, dit was digitaal gedaan met een laptop geen inbraak sporen dus, straks moet je op elke auto 320 volt zetten zo dat men er niet meer in de buurt komt!!!!!!!!!

wel klote voor je je hele kite zet weg, hoop dat het teruch komt of dat ze er zelf mee gaan met geen goede afloop voor dat tuig.
fotomix

Geen avatar

Antwoord #8 Juli 18, 2012, 00:52:53
edit2Rapporteer  
hier een lot genoot

in de nacht van 16 op 17 juli is onze Volkswagen caddy gestolen in AMSTERDAM hier zaten diverse vliegers in voor luchtfotografie met toebehoren

opmerkelijk dat hier ook een caddy staat met KITE spullen die gejat is in Amsterdam

we zijn mooi in de aap gelogeerd je heb er een hoop ellende van. mocht de auto terug gevonden worden dan zal de inhoud wel weg zijn. dood zonde o,a vliegers die niet meer in productie zijn er word echt een stukje van je GEJAT de schoften. overigens hadden wij wel een kaartje voor het nummer gedaan maar dit hielp kennelijk niet. misschien staan onze vertrouwde wagens wel naast mekaar in een loods in afwachten gesloopt of geëxporteerd te worden :-(

http://www.regio14.nl/2012/07/17/1000-euro-beloning-gestolen-caddy/

AMSTERDAM - Aan het ruisbeekhof in Amsterdam (nieuw-sloten) is maandag op dinsdagnacht een auto gestolen. De rode Volkswagen Caddy met het kenteken 03-VLR-3 stond netjes geparkeerd en bleek in de ochtend verdwenen. in de auto lagen diverse statieven voor fotografie een opvallend detail was het bordje werkverkeer dit zat achter de achterraam roosters en kon niet zomaar verwijderd worden. De eigenaar looft een beloning van 1000 euro uit aan diegene die hem kan vertellen waar zijn gestolen rode Volkswagen Caddy staat. Tips zijn welkom via opsporing@regio14.nl of rechtstreeks bij de eigenaar via 06-23100571

KENMERKEN
Volkswagen Caddy SDI 51 KW BESTEL 500
Kenteken 03-VLR-3
rood van kleur
bouwjaar 2008
side skirts RVS (niet op de foto)
zilvere stalen velgen
achteruitrij sensoren
bordje werkverkeer achter de raamroosters

maartoen

Geen avatar

Antwoord #9 Juli 27, 2012, 11:19:33
edit2Rapporteer  

Dit is idd wel heeel toevallig..
Ze zullen wel denken; al die caddy's chauffeurs zijn surfers schater
Ben nog in rouw maar er staat geen wind en er zijn geen golven; dus dat scheelt..
Dan maar zwemmen (en een zwembril viel reuze mee in de aanschaf)

maartoen

Geen avatar

Antwoord #10 Juli 27, 2012, 11:25:18
edit2Rapporteer  
foto v de nu hoogstwaarschijnlijk uit elkaar geschroefde caddy
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #11 Juli 27, 2012, 12:01:12
edit2Rapporteer  
foto v de nu hoogstwaarschijnlijk uit elkaar geschroefde caddy
ff een Lettercheck/serie nummer check uit laten voeren!!! Serienummer van chassies/carrosserie en motor...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.