|
Mickey
Gast
|
Jaaaaaaaaajaaaaaa.....ik ken jou wel hoor ;D
|
|
|
mijngatindelucht
|
Ik jou ook hoor! Search nice gear en we kiten samen!
|
|
|
Moza
|
Succes IVO....ik zou zeggen kick ass en leuk dat je je effe voorstelt!!
Maar die helpende handjes moeten weg toch?>>>> over die handen....waar heb je les genomen.....want ik meen een helpende hand te herkennen??!
En anders heeft iemand identieke handen, hebben ze met friends nog een hele serie aan gewijd!
ltrs ;D
|
|
|
mijngatindelucht
|
Het zijn de handen van een intructeur van Harry... geen serrie voor nodig om er achter te komen wel?
Die handen zijn inmiddels niet meer nodig...tenzij het vrouwen handen zijn natuurlijk, maar die heb ik nog niet zoveel gezien in dit wereldje!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hallo Ivo, ik denk dat ik je dan nog wel ga tegenkomen.
Ben zelf de eerste 4 weken lekker vrij en ga deze dan ook volledig benutten aan het kiteboarden. Ik ga ook meestal op het autostrand en heb een witte Fiat bus.
Brunottibob de laatste keer is onze afspraak een beetje in de soep gelopen, omdat ik voor mijn werk even afwezig was. Ik neem binnenkort nog even contact met op aangaande het X4 gebeuren.
Als dit oke is dan he
groet Leon
|
|
|
Alex.....
Gast
|
Welcome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)
|
|
|
mijngatindelucht
|
Das een hartelijk welkom, precies wat ik zo graag mag aan dit wereldje! Leon ik ben er woensdag weer en als het goed is de daar op volgende dagen ook...
|
|
|
fristie
Gast
|
heyzz man je ben wel verder als ik elke keer al ben ik op auto playa valt de wind weg of is die er gewoon niet... ik nu alle spullen al 3 maanden maar geen tijd gehad maar nu ga ik me volop inzette er voor duss mischien zie ik je daar ook wel keer ... en dan maar hopen dat de wind er dan is en BLIJFT
|
|
|
mijngatindelucht
|
Man o Man o Man... praat me er niet van. Weet nu wel dat ik alleen ga als het minimaal windkracht 4 is en maximaal 6! Heb nog maar 2 echt lekkere dagen gehad, maar ja dan is het ook gelijk knallen!
|
|
|
Joost
|
Welcome nieuw gezicht in mijn gat in de lucht ;D
|
|
|
|
KiteKoe®t
|
Tot nu is onze Ivo wel record-poster op kitehigh volgens mij. Net lid geworden en nu al 37 postings..
Jij wordt een pro, da's duidelijk!
Welcome to the team
|
|
|
Kite Meid
Gast
|
Nog geen dames gezien!!!!!! Nog niet goed opgelet dan deze dame was er verleden week 3 keer. En zaterdag waren er meerdere aanwezig. Zie je volgende keer wel.
|
|
|
Moza
|
Misschien moet je effe een keer over m heen loopen
|
|
|
Kite Meid
Gast
|
Is misschien wel een idee............................. Zal ik morgenmiddag een proberen!!!!!!!!!
|
|
|
SjaarD
|
wat voor kite had jij dan kite meid? want er waren zaterdag idd dames die mij het bloed onder de nagels vandaan hebben gehaald zo onverantwoord waren ze weer bezig...pfff
|
|
|
kite meid
Gast
|
Wat wil je daarmee zeggen!!!!!!!!!!! Dat meiden niet kunnen kiten en onverantwoord bezig zijn. Hoezo bevooroordeeld. Ik denk dat er zat heren zijn die niet altijd even goed nadenken wat ze doen. Ik was meer richting de bunkers aan het varen en weet zeker dat ik niemand in de weg zat was daar lekker rustig.
|
|
|
mijngatindelucht
|
He fruithapjes van me...chillen hier...dits mijn onderwerp! Maar kite meid...loop over me heen onverantwoord of niet...
Maar is er trouwens IEMAND die zich met dit weer op het autostrand laat zien?!
|
|
|
KiteKoe®t
|
Maar is er trouwens IEMAND die zich met dit weer op het autostrand laat zien?!
Ja hoor, als het waait vanavond ben ik er gewoon. Regen of geen regen
|
|
|
Joris
|
Wat wil je daarmee zeggen!!!!!!!!!!! Dat meiden niet kunnen kiten en onverantwoord bezig zijn. Hoezo bevooroordeeld. Ik denk dat er zat heren zijn die niet altijd even goed nadenken wat ze doen. Ik was meer richting de bunkers aan het varen en weet zeker dat ik niemand in de weg zat was daar lekker rustig.
als iemand zegt dat er een paar jongens onverantwoord bezig waren, dan beginnen de "mannen" hier toch ook niet te schreeuwen dat er gegeneraliseerd wordt... en dan nog hoef je hier niet meteen zo aggressief terug te reageren dat dus ofzo
|
|
|
mijngatindelucht
|
Ongehoord lekker vandaag! Tussen blije gezichten heb ik ook mijn baantjes kunnen trekken...EN de eerste Airtime! Natuurlijk zonder enig uitzicht op een goede landing! Helaas geen kiteloops van mooie vrouwen over me heen...maar wie is toch dat leuke blonde meisje met lange vlechten die ik telkens tegen het lijf loop?!
|
|
|
KiteKoe®t
|
Die leuke blonde dame heeft al een vriend. Helaas ;D
|
|
|
mijngatindelucht
|
Tja...heb sinds 2 weken ook door ... wat aan is kan uit...!
|
|
|