mijngatindelucht
|
Dit kreeg ik toegezonden...
Je mailt met een persoon dat in zijn hobby na het mollen van 2-en-een-halve kite, zijn trots, zijn middelvinger en het spenderen van ettelijke nachten tubeplakken zo dankbaar is dat-ie 'em een BBQ aan gaat bieden in ruil voor goede raad :-)
...uh...nog meer mensen met vragen ;-)!!!
|
|
|
Alex.....
Gast
|
eerst sta je met dit bericht ergens anders, en nu weer hier ???
wat wil je met dit bericht duidelijk maken?
en wat die bbq betreft! hoop dat het nog een keer goed weer wordt! :'(
|
|
|
mijngatindelucht
|
1 Ik beantwoord graag vragen, ook al ben ik zelf net begonnen met kiten. Maar juist daardoor ken ik natuurlijk wel de beginnersproblemen.
2 Wat meer beachlife (BBQ's, muziek, vrouwen...enz) zou best mogen!
3 Ik doe er graag aan mee!
Maar wat betreft het weer...tja misschien is volgende zomer een beter moment om dit in de lucht te gooien...
|
|
|
|
Tjarlie
Gast
|
Dit kreeg ik toegezonden...
Je mailt met een persoon dat in zijn hobby na het mollen van 2-en-een-halve kite, zijn trots, zijn middelvinger en het spenderen van ettelijke nachten tubeplakken zo dankbaar is dat-ie 'em een BBQ aan gaat bieden in ruil voor goede raad :-)
...uh...nog meer mensen met vragen ;-)!!!
Hahaha, volgens mij is het 1 van mijn kite-maatjes die je dit gemaild heeft. Het zou wel TE toevallig zijn als er nog iemand met 2,5 kapotte kite, een kapotte middelvinger en een voorliefde voor BBQ-en op Oostvoorne rondloopt... Met z'n trots valt het de laatste weken mee... sinds ik mee ga is het erg duidelijk dat hij echt wel veel geleerd heeft ;D Tot de BBQ dan maar!
|
|
|
Garmt
|
Jaja, ik meld me, ik ben het....
Overigens - Tjarlie snapt er weer helemaal niets van... Mijn trots werd pas ECHT goed gekrenkt toen zij (een MEISJE! en (bijna) BLOND!!) na 2 uurtjes oefenen al prima kon bodydraggen. Na MIJN eerste paar keer strand was het in plaats van relaxed bodydraggen gewoon gaatjesplakken.
Had toen wel geleerd dat je 1/ in windkracht 6-of-zo niet op het strand je 14m2 kite op moet laten en 2/ dat je je kite NOOIT in de duinen moet laten crashen (natuur, OK, maar dat scherpe helmgras.. fuk dat!).
Dus. Vanavond NUL wind dus geen BBQ - Als er zondag meer dan 4m/s wind is (en minder dan 10m/s) staat naast mijn blauwe BMW de BBQ vanaf een uur of 6 klaar voor iedereen die honger heeft!
|
|
|
mijngatindelucht
|
Garmt...lijkt me mooie kans om dat nudebeach eindelijk eens te checken... geloof dat je daar ook wel aan toe bent!
|
|
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Hopelijk houdt Arno z'n broek aan...
daar is hij voor uitbehandeld dat trekje houdt ie over zich.
|
|
|
mijngatindelucht
|
Wat is de route naar de BBQ en wat zijn de kledingvoorschriften...?! ???
|
|
|
Roel W
|
Tja...heb sinds 2 weken ook door ... wat aan is kan uit...!
serieus!!!???waar zit die uitknop dan bij de vrouwen????
|
|
|
mijngatindelucht
|
Nieuw (ge)zicht op nudiebeach!
Gister eerste keer op zee...wat een golven!!! Ga nu gelijk een Roll-leash halen, dan hoeft die vriendelijke kiter niet weer een takke eind terug te lopen! 5 keer verzopen...een keer in de lijnen van iemand door overpowered te zijn...maar wel FUN FUN FUN!
Vraagje...waarom staan die blote mannen allemaal met hun handen in de zij en buik naar voren? Zodat die niet over hun zakie hangt?
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
5 keer verzopen... dat is nog 2 levens over ... uitkijken dus
|
|
|
mijngatindelucht
|
Zo kwas met mijn onderwerpje gewoon ff naar pagina 2 teruggevallen... tsal komen doordat ik geen reet beleef nu 1 kite bij kiterepair ligt en de ander vanochtend lek bleek bij het ventiel! Super hoor in Duitsland kopen...totdat het noodlot toeslaat! Garmt ik join je cluppie!
|
|
|
mijngatindelucht
|
Ging bij de apotheek ff spuiten halen om de tube met lijm te injecteren onder het ventiel... (op aanraden van Arno)
Wat kan ik voor u doen? vraagt een vriendelijk meisje > ik uh...wil een spuit, zeg ik op een zo normaal mogelijke toon Meisje kijkt wat bedenkelijk en vraagt: waarvoor dan want die mogen we eigenlijk niet verkopen > Ik kite zeg ik... en voordat ik verder kan gaan O IK OOK! zegt ze. En rent meteen naar achter Dat is dan 76cent een spuit en een aantal naalden zegt ze terwijl ik mijn tel opschrijf...
Haha! Nu heb ik ze door! Ze verstoppen zich in apotheken!
|
|
|
-_Wouter87_-
|
hoe krijg je het toch voor elkaar? een kitebabe in de apotheek? zag ze der ook nog een beetje netjes uit?
|
|
|
Joost
|
he gat heb jij toevallig vandaag iemand uit het water gehaald zijn plank eigenlijk?! ;D
|
|
|
mijngatindelucht
|
Nee...vandaag heel egoistisch alleen maar geknalt! Da was chilly Alex heute! ...wie beult 'em 't eerst jij of ik?! ...straks weer ff langs een apotheek... :
|
|
|
-_Wouter87_-
|
haha, gat is gewoon een pimp man !:D
|
|
|
Alex.....
Gast
|
was inderdaad chilly "Ass in tha Air"...... uuhm geen idee, vandaag weer to A playa? geef anders je nummer ff, is misschien wel makkulijk.
Greetz Triple P
Pimp Platinum Plus!! ;D
|
|
|
|
Alex.....
Gast
|
ik wil ook :'(
have a lot of Fun there Dude...... en leer zo veel mogelijk he daar, dan kan je mij ook vanalles leren als ik een weekje kom knallen in Tunesie ;D
greetz!!
|
|
|
mijngatindelucht
|
Nou tis niet bepaald het walhalla maarrrrrr.... wel lekker bier!
O ja een oproepje:
..Wen-D Jroen .. [*__,, veel kiten! a.s summer ,,__*] zegt: en ik heb geen vervoer.. woon helemaal in oldenzaal.. *bij enschede..
wie-o-wie komende zaterdag?
|
|
|