North Rebel 2013

feddomw
Gast
Antwoord #25 Augustus 03, 2012, 18:03:05
edit2Rapporteer  
1) Evan: Ik was op maasvlakte van 13:15 tot 16:35 - dus meeste wind al weg.
2) Tim@C4 Ik heb niet de pretentie het beter te weten maar een kleine opmerking van twijfel schijnt niet te mogen bij een heilig merk.

Spijtig dat meerdere van jullie blindelings de marketing praat van North geloven.

Maar goed als jullie veel geld willen uitgeven doe zo verder. Wees er gelukkig mee.
Zoals de mensen die in 2007 de Rhino gekocht hebben (en die North dan maar ook meteen heeft afgevoerd want d'er scheelde wat aan).

Jij hebt echt zo'n plaat voor je kop, het is echt niet te geloven....

Als er iemand hier kritisch is, is het Evan wel. Maar daar gaat het helemaal niet om. Maar je gaat totaal ongefundeerd eigenlijk stellen dat de 7m Takoon dus een betere low-end heeft dan een 10m Rebel, zonder enige vergelijking van andere variabelen. Dat slaat als een tang op een varken. Precies hetzelfde eigenlijk als een foto van een bar zien en dan beweren dat het niets is omdat er plastic aan zit EN DUS in de winter kapot zal gaan.

Kansloos een merk bashen is ook echt kansloos. Als jij het om wat voor reden dan ook niets vindt, prima, maar laat anderen het dan discussieren zonder dat jij als een stoorzender de boel gaat lopen verzieken.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #26 Augustus 03, 2012, 18:08:54
edit2Rapporteer  
De north kites van 2007 hadden allemaal problemen.

Het 2 pump systeem was veel te zwaar, daardoor rolde de kite heel snel door zijn lijnen.

De verbindingsstukken van het 2 pumpsysteem waren beenhard en braken heel regelmatig af.

Grote merken maken heel zeker fouten!

Voor de rest, altijd maar wéér dezelfde opmerkingen, verzin eens iets anders we weten het nu wel al.Point taken. Je moet niets hebben van North of Naish we weten het nu al.

Zoek eens wat nieuws op van Takoon of een andere klein merk en verbaas ons!!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #27 Augustus 03, 2012, 18:13:46
edit2Rapporteer  
Takoon schijnt een chickenloop te hebben die niet zo goed werkt.  loser

Maar North kites zijn prima, ik loop ook altijd van alles af te kraken als het niet goed is maar
dan wel met een onderbouwde mening en objectief. Heb je uberhaupt wel eens een North
Rebel geprobeerd Eddy?
franco

Berichten: 874
Antwoord #28 Augustus 03, 2012, 18:48:23
edit2Rapporteer  
xbow heeft te veel bar druk naar mijn mening, en ja 5the lijn vind ik zelf persoonlijk niks.
en voor ik deze rebels kocht had ik al ongeveer 4 jaar de switsblade van 1 tot switsblade 3 zou dus graag teruch gaan en dan voor de 2013 versie, maar nogmaals rebels varen prima het is gewoon mijn persoonlijke voorkeur(en de prijs die ik er nu nog voor zou krijgen ongeveer een jaar oud) is dus geen moetje, en als laatste wat ik wel slecht vind is de donkie dick te slap is al jaren zo blijkbaar,  is al vaak los gekomen, tot ik deze met een stijvere tubu er over heen heb geschoven en vast heb gelijmd was dit probleem verholpen, zal zeker niet de eerste zijn die dit heeft mee gemaakt.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #29 Augustus 03, 2012, 19:01:16
edit2Rapporteer  
De Switchblade is ook een erg fijne kite, maar de Switchblade's die er nu zijn wel behoorlijk anders dan de Switcbblade 3. Maar wel errug lekker!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #30 Augustus 03, 2012, 19:21:04
edit2Rapporteer  
North heeft sinds 2004 met vallen en opstaan constructie, materiaal & ontwerp-problemen gekend.
Volgens mijn eigen ervaring is het meeste wel opgelost vanaf modeljaar 2009.
Kan hier een hele lijst opsommen...ga ik niet doen want voegt aan dit topic niets toe.

Rebel 2007 was de allereerste "SLE" zonder SLE Wink en met actieve 5e lijn. T.o.v. de meeste BOW/SLE's van dat jaar die met pulley's op de bar werkten echt een fijn vliegbeeld & feedback via de bar. Maar helaas wat stabiliteit betreft & stuurgedrag een ronduit gevaarlijke kite! Veel te snel op de markt gebracht naar mijn mening.
2008 al een hele verbetering, en in 2011 zo goed als af!

Ken Winner is iemand met lef, maar helaas ook gaat er teveel mis naar mijn mening. Daarom mag je best kritisch zijn. Maar dan wel met onderbouwing. En daaraan maken meerdere zich op dit forum regelmatig schuldig. F-one is bijvoorbeeld ook regelmatig aan de beurt hier. Jammer is dat...
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #31 Augustus 03, 2012, 19:43:27
edit2Rapporteer  
F-one is bijvoorbeeld ook regelmatig aan de beurt hier. Jammer is dat...

 schater
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #32 Augustus 08, 2012, 10:26:38
edit2Rapporteer  
ik dacht dat ik die oranje ma op de slufter zag of zijn die van 2012
Mn eerste indruk was, zo die vliegt met een oude kite, in 2006 ofzo was die kleur er toch ook?
maar ja 70 en 80s zijn ook teruggekomen
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #33 Augustus 08, 2012, 11:51:50
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Is dit een topic over EddyC en merken afzeiken of gaat het over de North Rebel 2013  schater schater

Los van Michiels opening en Evan reviewtjejejeje is er bar weinig over de Rebel 2013 zelf naar boven gekomen...

So come on en sjot the fok  Grin op met onzin schrijven en geef ieder merk zijn waarde en baseer je commentaar dus op feiten en niet op deze wolkjes van egozwammerij...  Shocked

Of die bar goed is zal na de eerste 6 maanden zeeekers wel blijken via de dealerkanalen (of er veel terugkomen of niet) PUNT

En North lacht toch zeeekers wel als hardste met zijn verkoopcijfers, of er nu een latje meer, een tjoepje minder of het onjuiste design op hun kite zit.

Dus reserveer gewoon een 2013 testkite, hang er een paar uurtjes aan en give your free opinion: brengt meer aan

IN-FOR-MA-TIE

Oh jah, ook ik ben vanwege de blindelingse filosofie van North met zijn 5th lijn dit seizoen gewisseld naar een ander. 5th lijn in de branding is en blijft vuur en water 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.