Haha AJ, wie kan het ook anders zijn die als 1e reageert nee maar bedankt, zal die discussie ook ff doornemen. Wel een belangrijk punt waar denk veel mensen niet bij stilstaan, zeker als je nog geen nare ervaring hebt gehad.
Hhhm.. trapeze... ik heb hele goede ervaringen met mystic Warrior en Ion apex... ik zeg gewoon passen, die gene die het beste past kopen. ik denk niet dat er tegenwoordig zoveel kwaliteit verschil meer in zit bij de verschillende merken, wel in de pas vorm. dus passen maar!
Thanks jongens, Ik zocht vorig jaar ook al naar info hierover maar kon steeds weinig vinden. Goed dat er nu eea actueel op fora rondgaat hierover, vooral dat op kiteforum.com. mesje heb ik ook in trapeze, maar in vreemde 'mach3'achtige noodsituaties blijft het lastig om dat te doen wat nodig is. In ieder wil ik mijn leash, ook op toekomstige trapeze aan de voorkant bevestigen!
En dat de CL losschiet heb ik nu ook al paar keer ervaren, maar komt geloof ik alleen voor wanneer ik blind vaar, en alleen sinds ik onlangs met ozone c4 ben gaan varen. met Best spullen nog nooit gebeurd. en heb net nieuwe CL + donkeydick op ozone bar gezet maar gebeurde meteen weer bij 1 x blind varen. heeft miss ook met trapezehaak te maken (oude mystic darkrider)...al had ik het nooit met mijn Best barren...