|
wazzaah
|
Aan t grote aantal Naish kites te zien.... Naish Fly proto misschien?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Aan t grote aantal Naish kites te zien.... Naish Fly proto misschien?
Naish Fly denk ik niet, deze foto is namelijk nog geen dag oud.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Geen kans dat de strut gewoon helemaal wit is? ...
Ene Greg Drexler vaart met die kite, ik krijg het idee dat hij ze zelf maakt aan zijn Facebook te zien. https://www.facebook.com/#!/greg.drexler Nope, zie deze foto:
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hoe is de relaunch na een gevalletje hindenburg of wasmachine?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Mss is het wel een proto van North en heb mr. Winner er een paar latjes in verborgen
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Whaha ik had ergens gereageerd op Facebook wat voor kite het was, wil die gast vrienden worden. Heb ik weer een foto erbij en volgens mij maakt die ze toch echt zelf als ik het goed begrijp.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Die gast heeft mij een PM gestuurd op Facebook en hij gaat inderdaad zijn eigen merk op de markt brengen.
|
|
|
SnaaK
|
Hoe is de relaunch na een gevalletje hindenburg of wasmachine?
Mega goed!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Zeer interessant. Shape is nogal anders dan de Airush proto die er was. Die leek erg op de One, met behoorlijk spitse wingtips. Ik wil bijna zeggen Delta-shape, maar dan krijgen we hier weer een oeverloze discussie over wat wel en niet Delta is.
Graag meer info in ieder geval, leuk!
|
|
|
|
Spoon
|
ik vind het wel wat hebben .. mooie vorm..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Best heeft ooit een prototype gemaakt met die Cuben fibre LE. Ze kregen het niet voor elkaar om een goed vliegende kite ervan te maken. Dit ziet er vet uit! Geen zeillat te zien om het profiel in vorm te houden. Dat is het lastige aan een stutloze, of een kite met zeer weinig struts zoals de Airush One en Naish Fly.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Er MOET toch iets in de Trailing Edge verwerkt zitten? Kite ziet er erg strak uit in de lucht.
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
1 grote PVC pijp of zo... Trailing Edge. Niet LE. Ik zat te denken aan een carbon latje over de hele lengte. De TE is ook zwart. Iets wat enigzins rigide is om klapperen te voorkomen, dan ben je er.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Carbon is geen handig materiaal omdat de TE moet buigen. Daar zou je eerder glas gebruiken, hetgeen weer relatief zwaar is.
En hoe vouw je dat ding dan op?
Maar ben het met je eens dat er iets met de TE moet zijn. Een grote concaaf heeft geen zin, zoals bij de meeste kites van nu.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
1 grote PVC pijp of zo... Trailing Edge. Niet LE. Ik zat te denken aan een carbon latje over de hele lengte. De TE is ook zwart. Iets wat enigzins rigide is om klapperen te voorkmen, dan ben je er. Wie zegt dat ie TE niet rond is?
|
|
|
geloof68
|
Er lijken witte latjes in te zitten, anders zijn de panelen wel heel klein. Heb je wel een langere kitetas nodig, tenzij je iedere keer de laatjes eruit gaat halen.
|
|
|
SnaaK
|
Er lijken witte latjes in te zitten, anders zijn de panelen wel heel klein. Heb je wel een langere kitetas nodig, tenzij je iedere keer de laatjes eruit gaat halen.
Op de laatste foto rimpelt hij precies bij zo'n naad.. Dus ik denk dat de panelen heel klein zijn. Latjes kunnen natuurlijk ook omenom zitten oid maar het doek staat zo mooi bol dat het lijkt alsof er geen latjes in zitten.
|
|
|
|