strand horst of muiderberg morgen?

markde3

Geen avatar

Berichten: 16
Augustus 30, 2012, 20:35:34
edit2Rapporteer  
hallo,

Morgen wil ik eindelijk mijn vers gekochte kitesurfspullen gaan uitproberen. Na 3x 4 uur les, is het nu tijd om zelf te gaan oefenen. Ik wil daarom op een plek gaan surfen waar ik lekker kan staan als het mis gaat.

Ik zit een beetje te twijfelen tussen muiderberg of strand horst voor morgen gezien het feit dat de wind uit het noorden komt morgen.

Waar kan ik morgen het beste naar toe gaan? alvast bedankt voor de tips.

Mark
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #1 Augustus 30, 2012, 20:52:37
edit2Rapporteer  
Muiderberg is met pal noord erg lekker om te varen. Het wordt wel een vlagerig windje volgens het journaal. Gevaar zit hem bij het starten en landen. Als ik je een tip mag geven, omdat je net klaar bent met je lessen.  Loop het water in en laat je kite daar pas op, dan heb je een veiligheidsmarge mocht er iets mis gaan!! Zonde van jou en/of je kite, als je de bomen in gaat of op de betonnen rand gaat. Heerlijke spot om te oefenen. Have fun Joepie YeSS
markde3

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #2 Augustus 30, 2012, 21:11:05
edit2Rapporteer  
Bedankt voor je tip!
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #3 Augustus 30, 2012, 21:11:32
edit2Rapporteer  
Skip de ochtend en ga in de middag. 's Ochtends gaat het flink spoken waarschijnlijk en dan wil je als beginner niet op het water staan.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #4 Augustus 30, 2012, 21:19:03
edit2Rapporteer  
Mss wel leuk en leerzaam om dan ff te kijken hoe anderen het doen en idd ff de ergste woei voorbij laten gaan ThumpsUp
markde3

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #5 Augustus 30, 2012, 21:52:04
edit2Rapporteer  
mijn plan was inderdaad al om rond 11/12 uur te gaan. Ik zag inderdaad dat het in de ochtend nog ff wat harder waaide. Kan ik ook lekker uitslapen Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.