|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Hij is leuk Hansie. Jammer dat je nou net mijn enige crash van die week hebt gefilmd.  IK WIL TERUG
|
|
|
|
@LaurenS

|
Pff ben net thuis, niks trailer .... De fulll movie binnenkort in dit theather  . En hij wordt fraai inclusief Spaanse schoonheden 
|
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Mooi filmpie Hans...kijk ook al uit naar de full movie van El Gouna 2012...en ook van Tarifa2012 
|
|
|
mocem

|
Hidden Lines is hier helemaal niets bij!
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....... ...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Die Taco had me toch een paar mooie sprongen (en crashes). Jammer dat de mooiste crash niet op de film staat. Toen klapte ie bijna op het strand na een zeer mooi ingezette backrollhandplantsoopertroopertransitio n. Echt geweldig. 
|
|
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Jammer dat mijn beste,hoogste jumpie niet op film staat die was wel heftig ja . Als ik hem goed had geland had zelfs Vinni, Ruben Lenten en Youri Zoon met kwijl in de bek staan kijken.  Ga Flink oefenen om deze PieNo backroll transision backloop onder de knie te krijgen.  Hij lukt al voor 95%. Nu de landing op het water nog i.p.v. Op het strand.  Mooie movi Beuntie. Heb heimwee...Ken ik al boekuh voor 2013. 
|
|
|
franco

|
HAHAHA JA IS WEER TOP MANNEN de laatste van pieno was helemaal geweldig.
|
|
|