Is dit een legale spot in Hoorn ?

So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
November 06, 2012, 10:43:27
edit2Rapporteer  
Afgelopen weekend en dat weekend daarvoor reed ik richting de dijk vanuit Hoorn naar Schellinkhout om daar te kiten.

Toen ik daar langs reed, zag ik beide dagen dat ze aan het kiten waren op het volgende stukje:




is deze spot legaal of gedoogd ?
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #1 November 06, 2012, 10:56:44
edit2Rapporteer  
Kdenk niet dat je daar lekkere ongeturbuleerde wind hebt... natuurlijk wel leeeeeeeeeeeeeekkah vlak water
Tiz daar wel (linker bos) een recreatieterrein: Grote kans dat je daar niet mag kiten

Onder de streep: kzou t je niet kunnen vertellen
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #2 November 06, 2012, 12:14:21
edit2Rapporteer  
Harstikke illegaal, en bijna niet te bereiken dus zat dat maar uit je hoofd Grin
Daarbij is het ook nog eens bouwterrein dus kunnen allemaal rare dingen in het water liggen...
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #3 November 06, 2012, 15:32:22
edit2Rapporteer  
K?t locatie heel veel turbulentie en je mag er ook niet kiten
prutmonster

Berichten: 118
Antwoord #4 November 06, 2012, 19:52:17
edit2Rapporteer  
Levensgevaarlijk daar !!!overal paaltjes onderwater ivm aan te leggen werkhaven .
Laatst nog iemand weggehaald (windsurfer) met een stuk metaal in zijn kuit.
onderaqua

Berichten: 540
Antwoord #5 November 06, 2012, 20:14:47
edit2Rapporteer  
Gesloten dus . Niet doen.
Flybert

Geen avatar

Berichten: 16
Antwoord #6 November 07, 2012, 09:10:08
edit2Rapporteer  
is niet toegestaan, maar je kan ook geen bekeuring krijgen vermits het prive terrein is van de project ontwikkelaar voor het bouwen van jachthaven Schelpenhoek, deze bouwplannen liggen echter al 3 jaar stil, redelijk bereikbaar, parkeren naast de bbn, maar onderwater idd linke soep en in en uit het water komen ook niet het meest praktische, de gasten die daar surfen zijn van van den berg dus je kan het daar best een keer vragen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.