Tom,
Ik vind het super dat je een voorbeeld hebt, maar in mijn (juridische) ogen worden een aantal zaken door elkaar gehaald, althans er worden een aantal verschillende verweren in een bezwaar/beroep opgenomen.
Dat gezegd hebbende, ik bekijk het misschien te technisch en in jouw ervaring werkt dit wel degelijk in de praktijk.
Even to the point: "In Nederland kent men veel kitesurflocaties waar het kitesurfen officieel niet is toegestaan. Echter, op veel van deze locaties wordt door de bevoegde autoriteiten niet handhavend opgetreden."
M.a.w.: ik weet dat ik niet door rood licht mag rijden, maar er wordt zo weinig op gecontroleerd dat ik dacht dat het toch wel kon.
Deze zin zou ik als zodanig niet gebruiken. Echter, zoals gezegd, jij weet beter dan ik wat werkt, jij hebt ervaring hierin.
De rest is eigenlijk wel erg sterk: selectief boetes uitschrijven op locatie (verbod op willekeur), geen centrale opdracht tot handhaving (maverick gedrag van de BOA), anticiperende werking van de reeds aangekondigde aanwijzing als officiele locaties, geen bord ter plaatse.
Goed dat je zoiets opstelt, Tom.
Had ik al gezegd dat ik NKV lid ben?
Bij het uiteindelijk laten voorkomen van zoiets kun je degene die de bon heeft uitgeschreven ook oproepen toch? Inzamelingetje voor de kosten zodat meneer van Westen wat te doen heeft binnenkort?
Meestal wordt zo'n man opgeroepen of van te voren een verklaring van hem opgevraagd en ter zitting in behandeling genomen.