Er zijn van die dagen...

Smeagol

Augustus 27, 2004, 16:19:00
edit2Rapporteer  
Er zijn van die dagen, zoals die van vandaag, dat je bijna blij bent dat je moet werken...bewolkt, druilerig, windloos...wat een ballenweer zeg >Sad >Sad >Sad en ik zeg bijna want:it's almost weekend...dat weer wel ;D ;D ;D
Japairman

Antwoord #1 Augustus 27, 2004, 16:47:30
edit2Rapporteer  
windloos ??? ??? ??? ???

Heerlijk geknald vandaag, was wel nat maar nat word je toch wel, toch?
Yannick

Antwoord #2 Augustus 27, 2004, 17:42:45
edit2Rapporteer  
hier de hele dag regen. enja, ik moet nog op de fiets. . . .dus alles nat inpakken, nat pak aan etc. toch maar niet gegaan  :'(.
next time  ;D

windloos was het in iedergeval niet
Mickey
Gast
Antwoord #3 Augustus 27, 2004, 18:09:09
edit2Rapporteer  
Nee shit, 27 kinderen die in de pauze binnen moeten blijven!! En ik heb koppijn >Sad
Alex.....
Gast
Antwoord #4 Augustus 27, 2004, 18:15:09
edit2Rapporteer  
tja zo heeft iedere baan ze voor en NAdelen.....

maar ik ben vandaag niet gegaan, vond het echt bagger weer, das niets voor mij! zeiknat alles weer opruimen...... nee dankje!

zondag weer  ;D
Rutger
Founding Father

Antwoord #5 Augustus 27, 2004, 18:17:29
edit2Rapporteer  
Ben blij dat ik leraar ben. Pfffffffff Al die kinderen. Gelukkig zondag beter weer met wind. See you on the water. ;D ;D
Smeagol

Antwoord #6 Augustus 27, 2004, 21:05:29
edit2Rapporteer  
Hele dag de shop open gehad...bijna geen klanten....en als er klanten kwamen dan waren het alleen KVP'ers (Kijken Voelen Pleite)...en volkomen stuurloos want m'n collega was er niet (vandaar windloos)...geen tijd dus om te kiten...Zondag wat meer wind dus begrijp ik???...Kan niet w88 tot het zondag is!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.