|
Ocean-Limbo
|
nog 14 kitedagen ............
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Zou ook depressief worden als ik in limburg woon. Altijd zo'n eind rijden naar het strand om dan geen wind te hebben. Lol. Weet zeker dat we ook na deze datum gewoon weer aan het zeiken zijn dat het weer niet waait. Ik zeg pak in iedergaval zondag dan nog ffmee.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zou ook depressief worden als ik in limburg woon. Altijd zo'n eind rijden naar het strand om dan geen wind te hebben. Lol. Weet zeker dat we ook na deze datum gewoon weer aan het zeiken zijn dat het weer niet waait. Ik zeg pak in iedergaval zondag dan nog ffmee.
mag zondag niet ...... moet mee naar een verjaardagsfeestje ......
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
mag zondag niet ...... moet mee naar een verjaardagsfeestje ...... NNNEEEEEEE. Dat ook nog wwhhaahahahaaa. :-P
|
|
|
Ocean-Limbo
|
mag zondag niet ...... moet mee naar een verjaardagsfeestje ...... NNNEEEEEEE. Dat ook nog wwhhaahahahaaa. :-P jij bent niet .... leuk
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik heb .... Ocean Rodeo Mako ...... top boardje .... Ocean Rodeo Pyro ...... top drysuitje .... Ocean Rodeo session ...... top trapeze .... Ocean Rodeo coldfire ...... top gloves & schoes .... mijn volgende setje kites wordt dus .......... juist ja ........ jammer dat ze in zo'n mooi land waar ze top spullen maken ..... nog altijd het afslachten van jonge zeehonden toestaan
|
|
|
Wimt
|
En teerzandolie winnen. Hoe je een prachtig landschap definitief verander in een maanlandschap
|
|
|
Ocean-Limbo
|
nog 11 kitedagen ............
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
En wat als de wereld niet vergaat? Ga je dan de dagen optellen die je hebt gekited?
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ik heb .... Ocean Rodeo Mako ...... top boardje .... Ocean Rodeo Pyro ...... top drysuitje .... Ocean Rodeo session ...... top trapeze .... Ocean Rodeo coldfire ...... top gloves & schoes .... mijn volgende setje kites wordt dus .......... juist ja ........ jammer dat ze in zo'n mooi land waar ze top spullen maken ..... nog altijd het afslachten van jonge zeehonden toestaan Waar maken ze die trapezes en gloves/boots van denk je? [edit] Handleiding citeren
|
|
|
Splitrr
|
Ik heb .... Ocean Rodeo Mako ...... top boardje .... Ocean Rodeo Pyro ...... top drysuitje .... Ocean Rodeo session ...... top trapeze .... Ocean Rodeo coldfire ...... top gloves & schoes .... mijn volgende setje kites wordt dus .......... juist ja ........ jammer dat ze in zo'n mooi land waar ze top spullen maken ..... nog altijd het afslachten van jonge zeehonden toestaan Waar maken ze die trapezes en gloves/boots van denk je? [edit] Handleiding citerenIig niet van jonge zeehondjes
|
|
|
Morres
|
zou wel lekker warm en soepel zijn.
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
nog 22 kitedagen ............
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Waarom citeer je jezelf?
narcisme ......?......... egocentrisme ......?......... hedonisme ......?......... egoïsme .....?........ of gewoon een digitale vergissing op een (te) laat tijdstip.....
|
|
|
Splitrr
|
En het weer voor aankomende week: Een lekkere westewind met een kracht van 3000 km/h
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Overmorgen is het zo ver ......
|
|
|
|
Splitrr
|
De laatste kitsurf dag!!Vanavond maar ff 2 films gaan kijken. 2012 en the day after tomorrow EN mijn programma van morgen:
|
|
|