Langbeest
|
Peter, hou jij nou eens op met die vakantie post's.
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Ik wil absoluut weg in september ! Brazielie is geen optie voor een week, gewoon te duur. Als iemand een spot heeft waar je een storage etc voor je spullen hebt zonder dat je ermee van hotel naar het strand hoeft te zeulen hoor ik 't graag. Anders wordt het toch weer El Gouna ! De Beun wil ook niet met zijn spullen lopen te slepen, die heeft bovwendien een bag van 80kg.
|
|
|
onderaqua
|
Hoe is het met je meissie frank . ?
|
|
|
berttt
|
Is fuerteventura niets voor jullie ? of Portugal
|
|
|
Haring High Richardt
|
Is fuerteventura niets voor jullie ? of Portugal
Maakt mij niet uit als er maar wind is en het geen El Gouna is .
|
|
|
wokmonster
|
Als de prijs niet te hoog is en de windzekerheid is hoog wil ik ook wel mee. Locatie maakt me niets uit.
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
En al een idee wanneer precies, waar en het budget? Misschien kan ik samen met kitemaatje dit jaar eens mee zonder vrouwen.
|
|
|
TBK
|
Willen de Kings die meegaan naar de nieuwe "secret spot" mij zsm ff doormailen naar welke datum de voorkeur uitgaat. (21 en 28 september vallen af ,ivm slechte windstatistieken.) Het wordt 7 of 14 september, als je later gaat wordt het alweer minder met de wind.
Laat het me ff weten, dan kan ik boeken !
Pieno(7 sept) HH ? John (7 sept) Beun (maakt niet uit dacht ik) Peewee ? TBK (maakt niet uit) Wokmoster (maakt niet uit) Flyinghigh ????????? Bakkertje (Erwin) ? Jeroen O ??????? Shisha ????????
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Hou tog eens op met die zielige kermis. Er staat maar 1 draaimolen waar je toch niet in durft.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ziet er ook echt levensgevaarlijk uit hoor Pieno. Dat wordt niet zuipen tot z'n nek kraakt, maar draaien tot z'n mond braakt!!
|
|
|
wokmonster
|
Wel gezellig zo een draaimolen voor de deur. Neem aan dat ze wel tot 0300 uur doorgaan Kan me voorstellen dat dit het hoogtepunt van het jaar is. Hiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
|
TBK
|
Nog kitekings interesse om zaterdag 9 of 23 maart mee te gaan naar El Gouna voor ca. 590 euries all inclusive Rihanna Inn. Momenteel is de wind er goed !
|
|
|
onderaqua
|
Ik ga al 19 maart richting Ocean Vieuw voor 12 dgn.
|
|
|
TBK
|
Bij wie heb je geboekt Tom ? Ik zoek nog een iemand die mee wil, want anders moet ik bijna 800 neertellen voor 8 dagen.
|
|
|
|
TBK
|
Thanks Tom, ik ga is ff kijken of die nog een leuke aanbieding hebben.
|
|
|
TBK
|
Wil er nog een king mee in maart ?????????????????????????????????????????
Naar El Gouna Pieno? Ride? Beun? HH? Wokmonster? Peewee? ....................................... ......................................
|
|
|