MEGALOOPBEUN
|
hallo pienootje we worden weggebracht met debeun mobiel kijk maar wat je wil uurtje of 3 half 4 is prima hoelang moet je rijden vanuit emmen ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik kan helaas niks betekenen mannen. Had al gechecked voor transavia, maar arke ken ik niemand. Jullie hebben toch allemaal geld zat, dus inchecken die boel
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik heb je allang gemaild Taco over mijn maten. Word je allemaal weer teveel hè. We mogen toch een koffer en een kitebag meenemen als we dokken. Gewoon doen, geen geouwehoer en alles voldouwen met troep. Ik bel Peter (Laurens) deze week even om te vragen hoe en wat. Komt goed. Dan zeg ik in het vliegtuig wel tegen jullie dat je even bij de balie van Schiphol had moeten wisselen.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
dus alle knappe koppen vooraan bij het inchecken
Dan hebben we pech dit jaar want de enige die knap is is Hermen maarja die wil niet mee met ons.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nee, want ik ga niet mee deze editie... @ Frank skimmen doen ze overal , ook in Cumbuco.Dus pinnen op fortaleza airport kan je gewoon doen, maar wel alert blijven...
|
|
|
Haring High Richardt
|
hallo pienootje we worden weggebracht met debeun mobiel kijk maar wat je wil uurtje of 3 half 4 is prima hoelang moet je rijden vanuit emmen ? Kunnen Frank en ik ook mee rijden met de beun mobiel???? Zetten we de auto daar ook neer
|
|
|
PieNO
|
@ Ries. heb je al mijn mailtjes al gelezen? kite tas..betalen...verzekering...vooral dat betalen mailtje.
@ Beun is dat niet wat te vroeg kerel. Weet niet hoelang het rijden is vanaf jou huis naar Skiphol maar we hoeven pas 3 uur van te voren op Skiphol te zijn dus om kwart voor 5. Ik vertrek zaterdagavond al uit Emmen. Met paard en wagen is het denk wel 2 dagen rijden. Paard loopt nl niet zo snel meer.
|
|
|
|
|
TBK
|
Dat je mag doorrijden !
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat is de blokkendoos van mijn zoontje. Hoe die daar nu terecht komt
|
|
|
TBK
|
Ben jij vast al een keer geweest met die blauwe vogel. Niks aan , waait er nooit.
|
|
|
PieNO
|
Nog meer groene blokjes.. Strakkies komen we de Hulk ook nog tegen.
|
|
|
|
PieNO
|
Dat het elke dag 30 graden is denk ik. Want dat er elke dag wind is wisten we al.
|
|
|
TBK
|
Elke dag wind bah, ik wordt gek van dat geraas !
|
|
|
BaSS
|
Ze hebben nog steeds niet door dat jullie eraan komen, nog geen rellen in Brazillie.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als we 3 jaar achter elkaar geweest zijn, heerst daar ook een burgeroorlog. Wat een paar kereltjes uit Noord-Holland toch niet teweeg kunnen brengen hè Volgens mij komt het niet eens door ons, maar komt het door die gekke Drent die we steeds maar mee op sleeptouw nemen.
|
|
|
TBK
|
De lokale bevolking van Cumbuco is al geevacueerd hoor Bas !
|
|
|
PieNO
|
Wees blij dat die Drent mee gaat. Anders waren jullie nu nog bezig om een reis uit te zoeken. Alles was dan vol geweest en hadden jullie voor nood in een tent op strand Horst moeten gaan staan.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
jesus jesus zag effe et lijsie voorbij komen van laurens top peter dank je wel zoals pieno zegt de gehele dag met een stok in je broek lopen zo lekker is het daar we gaan het allemaal doen tot we er dood bij neervallen
DOWNWINDERS DOE IT DOE IT DOE IT DOE IT DOEIT
BUGGY'S DOE IT DOE IT DOE IT DOE IT DOE IT
VLAKKE SPOTS DOE IT DOE IT DOE IT DOE IT
WAVES DOE IT DOE IT DOE IT DOE IT
LEKKERE KIPPETJES DOE IT DOE IT DOE IT DOE IT
ALLL DAY LONG DOE IT DOE IT DOE IT DOE IT
WE GAAN TOT IE HELEMAAL LEEG IS JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|