Beste mede-kiters,
Zoals iedereen weet is het dit jaar echt winter en wordt er weinig gevaren ( ja het kan wel, ik weet het ). Het zou mij dan dus ook erg leuk lijken om eind februari / begin maart (kan overlegt worden) een week naar bijvoorbeeld El Gouna te gaan. niveau een beetje opkrikken, lekker opwarmen en klaar zijn voor betere weer in nederland. Zelf heb ik geen vrienden die kitesurfen dus de vraag is dan ook of mensen het leuk lijkt om mee te gaan.
Zelf ben ik 28 en werkzaam als technisch comm. binnendienst medewerker. Kom uit Zwolle en vaar meestal op Horst al ben ik ook wel een aantal keer naar workum en de brouwersdam geweest. (hoge branding gaat nog niet denderend dus haha ) Ben zeker niet goed maar kan gewoon lekker varen en hoogte lopen. ben net een beetje lekker bezig om proberen te springen / toeside varen enz. (Dit is dan ook 1 van de redenen waarom ik lekker een week wil kunnen varen en waarom ik mijn vriendin thuis laat
)
Mijn plan is om ergens rond februari, maart naar bijvoorbeeld el gouna te gaan of misschien tarifa of zoiets. Wil voor ongeveer 1000€ max. vliegen / overnachten / uitgaven kwijt zijn. Een week lang lekker varen en genieten van het weer.
Mijn vraag is dan ook of mensen zin hebben om mee te gaan of misschien een ander voorstel hebben.... laat wat van je horen en misschien kunnen we er een mooi en winderige vakantie van maken!
( voordat jullie het gaan vragen, haha ja lees het forum dagelijks, Ja, ik zou natuurlijk alleen kunnen gaan maar ik zie dat zelf gewoon niet zo zitten. lijkt mij verder geen uitleg nodig....)
Vriendelijke kite groet,
Joost