Leuke kite cadeautjes om voor mijn verjaardag te vragen ?

So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Januari 02, 2013, 11:55:11
edit2Rapporteer  
Wat zijn leuke cadeautjes die ik voor mijn verjaardag kan vragen ?
Nu ben ik bijna jarig en heb ik bijna alles wat mijn hartje begeert, maar toch willen mensen mij graag cadeau's geven.

Momenteel heb ik een full wetsuit van 5/3mm voor winter.
In augustus ga ik 2 weken naar el Gouna, zou zoiets goed zijn om te dragen of is dat weer te warm ?

http://www.vandenbergsurf.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=4326&category_id=29&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=29


Wat zijn verder leuke dingetjes die ik kan vragen Smiley ?
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #1 Januari 02, 2013, 12:05:21
edit2Rapporteer  
Lol, luxeprobleem op en top

Ik zou voor elgounda alleen je zwembox/short meenemen. rond de 30 graden en watertemperatuur ook rond de 20-25 hoef je geen wetsuit voor aan te schaffen lijkt me.

Geen idee wat de kadobudgets zijn.
Maar miss boots foor je board?
Kitebag, voor je reis?



So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #2 Januari 02, 2013, 12:33:26
edit2Rapporteer  
Ik wil eigenlijk iets van een shirt aan denk ik, ook ter bescherming van de zon.
Volgens mij is het er in augustus soms wel 35 graden
Bestaat er niet iets van een dun neopreen t-shirt of iets anders wat een beetje lekker zit en niet zo gaat plakken als het nat wordt ?

Zal om een cadeau van mijn vriendin, ouders en schoonouders gaan, dus denk wel iets van €150-, hoor.
Een boardbag heb ik zelf al besteld, deze wordt in maart geleverd.

Voor boots ben ik nog lang niet gevorderd genoeg denk ik.
berttt

Berichten: 307
Antwoord #3 Januari 02, 2013, 12:43:56
edit2Rapporteer  
Windmeter Smiley
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #4 Januari 02, 2013, 12:54:33
edit2Rapporteer  
Geen neopreen, maar een lycra shirtje vragen. Makkelijker aan en uit te trekken en perfecte UV- bescherming. Goede zonnebrand ( bv P10of P20 of P30)  is ook een aardig en nuttig cadeau. Waterdicht rugzakje?
Den411

Berichten: 22
Antwoord #5 Januari 02, 2013, 13:21:23
edit2Rapporteer  
Een poncho heb ik ook gekregen heerlijk warm Smiley
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #6 Januari 02, 2013, 14:08:02
edit2Rapporteer  
Geen neopreen, maar een lycra shirtje vragen. Makkelijker aan en uit te trekken en perfecte UV- bescherming. Goede zonnebrand ( bv P10of P20 of P30)  is ook een aardig en nuttig cadeau. Waterdicht rugzakje?
Heb je een website met wat voorbeelden van lycra shirts ?
Ik kan alleen neopreen vinden zoals deze: http://www.decathlon.be/top-neo-km-05-mm-id_8125811.html

Een poncho heb ik ook gekregen heerlijk warm Smiley

Dat wilde ik eerst als cadeau vragen, maar vond het zo koud met omkleden dat ik dat laatst zelf al gedaan had haha Grin
Windmeter Smiley

Windmeter Smiley

Ook een goede tip Grin !
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #7 Januari 02, 2013, 14:16:12
edit2Rapporteer  
Windmeter gebruik je misschien 1x daarna niet meer.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 Januari 02, 2013, 14:52:52
edit2Rapporteer  
Idd, beter leer je de wind lezen en/of neem je een cursus weer/wolken.

Aan een paar tellen je windmeter op 1,5m hoogte steken kun je echt niet zien hoe hard het waait. Misschien sta je net uit de wind, waait het op het water toch ff wat harder of is er net een tijdelijke wind-dip of meet je in een vlaag.
De toestand van de omgeving zijn vaak veel betere indicatoren, denk dan aan: buien, wateroppervlak, bomen, stuifzand etc. of simpelweg even je neus in de wind steken Wink
Monkh

Berichten: 294
Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #9 Januari 02, 2013, 14:58:57
edit2Rapporteer  
Mystic heeft wel mooie shirts, die heten Mystic venom rash vest. Neem wel een met lange mouwen dat scheelt een hoop p20
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #10 Januari 02, 2013, 15:44:49
edit2Rapporteer  
Mystic heeft wel mooie shirts, die heten Mystic venom rash vest. Neem wel een met lange mouwen dat scheelt een hoop p20

Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ?
Ik kan dit niet vinden via Google.

Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ?
Dan heb ik direct iets met korte mouwen:

Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #11 Januari 02, 2013, 15:55:28
edit2Rapporteer  
Mystic heeft wel mooie shirts, die heten Mystic venom rash vest. Neem wel een met lange mouwen dat scheelt een hoop p20

Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ?
Ik kan dit niet vinden via Google.

Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ?
Dan heb ik direct iets met korte mouwen:




Jonghu kijk ff bij een surfshop. Volgende vraag wordt zeker krijg ik die kado van jou voor mijn verjaardag.
Www.telstarsurf.nl
Www.eurofun.nl
Of iets.....
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #12 Januari 02, 2013, 16:05:12
edit2Rapporteer  
Je kan een paar nieuwe kites vragen of een nieuw boardje.
In El Gouna kan het geen kwaad om schoentjes te dragen. Er liggen wat stenen en wat koraal.
Een wetsuit hoef je echt niet mee te nemen. Ik heb daar altijd lekker in mijn shorty of shorts met lycra shirt gevaren.
jouce

Berichten: 88
Antwoord #13 Januari 02, 2013, 16:43:15
edit2Rapporteer  
Voor el gouna zeker schoentjes, liggen overal gebroken schelpen en stukken koraal. Lycra, iets eventueel voor op je hoofd en een goede zonnebril is daar meer dan genoeg. Water is er soms meer dan 28 graden.

Misschien kan je nog een snorkelset vragen voor de windvrije dagen kwestie van toch in het water te zitten Grin
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #14 Januari 02, 2013, 16:50:21
edit2Rapporteer  
Mystic heeft wel mooie shirts, die heten Mystic venom rash vest. Neem wel een met lange mouwen dat scheelt een hoop p20

Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ?
Ik kan dit niet vinden via Google.

Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ?
Dan heb ik direct iets met korte mouwen:




Jonghu kijk ff bij een surfshop. Volgende vraag wordt zeker krijg ik die kado van jou voor mijn verjaardag.
Www.telstarsurf.nl
Www.eurofun.nl
Of iets.....
Daar heb ik gekeken, maar zie het model er niet tussen staan.
Als iemand toevallig weet waar diegene hem gekocht heeft is het toch niet moeilijk om dat hier even neer te plempen, in plaats van zo te zeuren :')__
Voor el gouna zeker schoentjes, liggen overal gebroken schelpen en stukken koraal. Lycra, iets eventueel voor op je hoofd en een goede zonnebril is daar meer dan genoeg. Water is er soms meer dan 28 graden.

Misschien kan je nog een snorkelset vragen voor de windvrije dagen kwestie van toch in het water te zitten Grin

Ik heb alleen hoge schoentjes, maar dat moet je ook wel kunnen gebruiken lijkt me ?
Snorkelset heb ik ook al haha Grin
Monkh

Berichten: 294
Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #15 Januari 02, 2013, 18:10:27
edit2Rapporteer  
Powerkiteshop in de UK heb ik die van mij besteld (zie avatar)
nick1212

Berichten: 463
Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #16 Januari 02, 2013, 18:14:05
edit2Rapporteer  
Mystic heeft wel mooie shirts, die heten Mystic venom rash vest. Neem wel een met lange mouwen dat scheelt een hoop p20

Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ?
Ik kan dit niet vinden via Google.

Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ?
Dan heb ik direct iets met korte mouwen:




Jonghu kijk ff bij een surfshop. Volgende vraag wordt zeker krijg ik die kado van jou voor mijn verjaardag.
Www.telstarsurf.nl" target="_blank">Www.telstarsurf.nl
Www.eurofun.nl" target="_blank">Www.eurofun.nl
Of iets.....
Daar heb ik gekeken, maar zie het model er niet tussen staan.
Als iemand toevallig weet waar diegene hem gekocht heeft is het toch niet moeilijk om dat hier even neer te plempen, in plaats van zo te zeuren :')__
Voor el gouna zeker schoentjes, liggen overal gebroken schelpen en stukken koraal. Lycra, iets eventueel voor op je hoofd en een goede zonnebril is daar meer dan genoeg. Water is er soms meer dan 28 graden.

Misschien kan je nog een snorkelset vragen voor de windvrije dagen kwestie van toch in het water te zitten Grin

Ik heb alleen hoge schoentjes, maar dat moet je ook wel kunnen gebruiken lijkt me ?
Snorkelset heb ik ook al haha Grin


hej, vraag jij ook elke keer aan je vriendin wat je op je boterham moet doen of wat je aan moet doen.
Heb al zoveel vragen gelezen van jou die ja zo gemakkelijk zelf even kan opzoeken met google.
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #17 Januari 02, 2013, 21:07:45
edit2Rapporteer  
Mystic heeft wel mooie shirts, die heten Mystic venom rash vest. Neem wel een met lange mouwen dat scheelt een hoop p20

Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ?
Ik kan dit niet vinden via Google.

Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ?
Dan heb ik direct iets met korte mouwen:




Jonghu kijk ff bij een surfshop. Volgende vraag wordt zeker krijg ik die kado van jou voor mijn verjaardag.
Www.telstarsurf.nl" target="_blank">Www.telstarsurf.nl" target="_blank">Www.telstarsurf.nl" target="_blank">Www.telstarsurf.nl
Www.eurofun.nl" target="_blank">Www.eurofun.nl" target="_blank">Www.eurofun.nl" target="_blank">Www.eurofun.nl
Of iets.....
Daar heb ik gekeken, maar zie het model er niet tussen staan.
Als iemand toevallig weet waar diegene hem gekocht heeft is het toch niet moeilijk om dat hier even neer te plempen, in plaats van zo te zeuren :')__
Voor el gouna zeker schoentjes, liggen overal gebroken schelpen en stukken koraal. Lycra, iets eventueel voor op je hoofd en een goede zonnebril is daar meer dan genoeg. Water is er soms meer dan 28 graden.

Misschien kan je nog een snorkelset vragen voor de windvrije dagen kwestie van toch in het water te zitten Grin

Ik heb alleen hoge schoentjes, maar dat moet je ook wel kunnen gebruiken lijkt me ?
Snorkelset heb ik ook al haha Grin


hej, vraag jij ook elke keer aan je vriendin wat je op je boterham moet doen of wat je aan moet doen.
Heb al zoveel vragen gelezen van jou die ja zo gemakkelijk zelf even kan opzoeken met google.
Toevallig kom ik geen Nederlandse shop tegen via Google, dus wat is het probleem dat ik het hier even vraag, jank gewoon niet zo man.
nick1212

Berichten: 463
Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #18 Januari 02, 2013, 23:56:54
edit2Rapporteer  
oei oei, licht geraakt
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #19 Januari 03, 2013, 08:34:24
edit2Rapporteer  
Tja ik snap niet zo goed wat je aan een forum hebt als je toch alles kunt Google'n.
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #20 Januari 03, 2013, 10:53:29
edit2Rapporteer  
Tja ik snap niet zo goed wat je aan een forum hebt als je toch alles kunt Google'n.

Forum: Online sociale interactie in binnen de doelgroep over verschillende activiteiten. Zie beginnersvragen, zie meeting points, activeiten etc. etc.

Google: Onpersoonlijke zoekmachine die toch voor elkaar weet te krijgen om persoon te worden ahv  je zoekresultaten.

Idd, hier op het forum berichtje posten over verjaardskado is een beetje raar/vreemd. En je had zelf al aantal (kado)ideeën waardoor dit topic beetje overbodig is. dus moet me dit keer aansluiten bij nick 1212. Verder valt er genoeg te lezen zowel op dit forum als op google over el gouna m.b.t. wat mee te nemen als kiter etc. Grin

En anders vraag je aan haring richardt of ie zijn filmpje weer ff post van de kitekings in elgouna. Zie je meteen wat je nodig hebt Joepie Praktisch denken scheelt een hoop Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.