Nieuwjaars verwensingen en goede voornemens

Wimt

Berichten: 2498
Januari 05, 2013, 14:35:25
edit2Rapporteer  
Niemand heeft ze blijkbaar nog, dus doe ik het maar:

Nieuwe jonge kitesterretjes niet meteen ontmaagden, zeker niet als jezelf leeffijd Abraham hebt, en zij 3 keer jonger zijn! Vraag eerst toestemming van de ouders.
Zijn ze wel meerderjarig, vraag dan eerst toestemming van het slachtoffer, wel zo netjes!

De uitspraak ' met of zonder' niet meteen verwarren met: 'met of zonder condoom'. Ze bedoelden waarschijnlijk: met of zonder suiker, want ze hadden de koffie net ingeschonken, alleen viel jouw zieke geest op dat moment met jouw blik op haar vooroverhangende decollete.

Als je 'trio' hoort, doe dan niet meteen je kleren uit. Trio kan zoveel andere betekenissen hebben (schiet me zo gauw geen te binnen, sorry).

Sex met bejaarden: niet doen, ze zijn te stroef. Je trekt meteen alle huid naar binnen, zodat een facelift niet meer nodig lijkt, tot je hem er weer uittrekt!

Sex met dieren: ook niet doen, al lijken ze op dat moment nog zo tochtig of loops, het is niet erg eco/natuurlijk: ooit een baviaan met een ezel zien paren? (die gelijkenis is wel eens naar mij en mijn vriendin verwezen).

Als ik het zo voor mij persoonlijk samenvat, is er voor mij dit jaar niet veel te doen, met die verrekte Goede Voornemens!

Men vraagt mij wel eens, waarom ik deze literaire hoogstandjes niet bundel.
Zeg ik: ' nee joh, kennie, gaan ze mijn werken de Vieze Dikke Vandalen noemen.

Soms vraagt men mij, waarom ik deze,literaire hoogstandjes niet ga bundelen.
Dan zeg ik: 'da kennie joh; dan gaan ze mijn verzameld werk de ' Vieze Van Dalen' noemen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.