Jammer dat er op iets te korte afstand is gefilmt zodat de hoogte en afgelegde afstand wat minder uit de verf komt. Positie van de foto's is dan wel weer top vind ik. Maar het zal hier vast niet bij blijven
Het waait gewoon niet zo hard. Niet zo verwonderlijk dat Ruben niet zo hoog scoort. Die jongen gaat los als niemand meer op het strand durft te staan. Zo zie je maar de zeldzaamheid van die echte harde wind.
Wat een vet evenement was dit! Had het geluk erbij te zijn! Wat mij betreft was Kevin Langeree King of the Air in de meest letterlijke zin van het woord...man, wat ging die gast hooooog!! Jesse Richman uiteindelijk wel de terechte winnaar denk ik. Wat hij deed op 10m+ acht ik eigenlijk nog steeds onmogelijk. Verder jammer dat Red Bull in het officiele filmpje weinig laat zien van de minder bekende jongens. Optredens van onze Steven, Johnno en Kevin (de Smidt) waren ook zeer de moeite waard!
Inderdaad vet, maar de wind niet hard genoeg voor het echte werk jammer genoeg. De reden dat Ruben slecht gescoord heeft was duidelijk toen ik de dame in de jury zag,....miss ex girlfriend
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.