@LaurenS
|
Hoi Jeroen,ik ga zelf ook begin maart....Ben bang dat je je boardjes thuis moet laten,je ontkomt er niet aan naar mijn idee bij de meeste vliegtuigmaatschappijen. Ik dacht een paar jaar gelee slim te zijn ,en mijn kitegear aan te geven als golfspullen,echter zat er op golfspullen een beperking van 15 kg .Had dus vet overgewicht met mijn kitegear en moest alsnog de hoofdprijs betalen .Ik weet ff niet hoe dat bij Arke is geregeld met golfgear
|
|
|
DennisG
|
1,5 jaar geleden naar Bonaire geweest met Arkefly. Toen trapte ze in ieder geval niet in de Golfgear bag. Heb €80,00 per enkele reis betaald.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik mag met Arke naar Egypte mijn kitebag tot 1.60m en 20kg meenemen voor €40-, per enkele reis.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik mag met Arke naar Egypte mijn kitebag tot 1.60m en 20kg meenemen voor €40-, per enkele reis.
Jij wel Lars, jij heb altijd mazzel ...korte vlucht zeker
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo'n pianotas maybe? Muziekspullen zijn vast goedkoper dan kitespullen . Zoek ff op hanglos of hier naar piano en je komt vast een thread er over tegen.
|
|
|
jeroen1985
Geen avatar
|
Ok,duidelijk verhaal. Dat word dus 2 keer 80€ extra. Bedankt allemaal voor deze info. Jammer dat het zo moet gaan!net of het allemaal al niet duur genoeg is. Maar als ik daar 2 weken aan het kiten ben, zal ik het er dik voor over hebben.
|
|
|
jeroen1985
Geen avatar
|
frank, muziek spullen zou ook een optie zijn,maar 20 kilo aan muziek spullen? Ik denk dat er dan ook vraagtekens ontstaan bij de balie,en ik alsnog dik moet bij betalen.
|
|
|
So_Surreal
|
Jij wel Lars, jij heb altijd mazzel ...korte vlucht zeker Volgens mij viel het nog wel onder korte vlucht ja. Ik keek eerst voor Zanzibar en dat was volgens mij 60 of zelfs 80 euro per enkeltje extra (zelfde afmetingen).
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Dan zeg je dat er een zware piano in zit, hoeven zij niet te weten. Daarnaast mogen ze helemaal niet je bagage openmaken voor zover ik weet. Dat mag enkel de douane.
|
|
|
So_Surreal
|
Zeggen dat d'r een groot keyboard in zit, komt ook redelijk overeen met de afmeting van een board + wat kites
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Je moet gewoon zeggen, dat er kledij in je boardbag zit en je boardje vanonder in een handdoek vouwen. Dan kan je gewoon laten zien dat dat er kledij inzit. En je vlieger in een gewone tas steken. Heb ik ook gedaan voor egypte, is wel even lullen aan de balie. Ikzelf zou zeker proberen, niet geschoten is altijd mis. Maar als het goed is staat ergens dat gewone ruimbagage tot 1.40m mag zijn en 20 kg. En dan mag het geen probleem zijn dat er kledij inzit.
|
|
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
TS vraagt om er onderuit te komen. Misschien vliegt swissair ook wel naar zijn bestemming. Anders gewoon betalen voor je gear
|
|
|
Langbeest
|
Huren is duurder ........
|
|
|
|
kees69
|
Vlieg volgende week met Arke naar Dom Repl en net als vorig jaar netjes me golfbag aangemeld
Is in iedergeval op de heenweg 30 euro, terug trappen ze er vaak niet in, Alhoewel Aruba kun je proberen. Maar goed scheelt toch weer 50 euro.
15kg in Golfbag en 20 of 25 in je baggage en dan ook nog je handbaggage, moet toch lukken ????
Je kan het altijd proberen, trappen ze er niet in, nou ja pech dan betaal je alsnog de volle mep.
|
|
|