|
Kayen
Logs: 0 | 130 uur
|
Is een mooie spot, maare dacht toch wel een iets warmers Markus! Niet echt zonzeker daar he... Enne, kitesurfweekend is pas eind aug/ begin september!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Gokova. Alwayswindy.com
500 euro voor een week ga je denk ik niet redden trouwens, Transavia vluchten zijn duur relatief gezien.
Als je daar echter investeert in lessen van Mark&Sarah, kan je echt serieuze vooruitgang boeken.
Let op: Alleen vlak water.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Moet het persee warm zijn? Anders is het NKV kitecamp op Fehmarn echt een aanrader.
|
|
|
jitze
|
500euro voor een week, dan hou je eigenlijk alleen Fehmarn over. Is niet te ver weg, dus lage reiskosten en verder ook niet te duur. Als je naar frankrijk gaat dan ben alleen al 500 euro kwijt aan reiskosten. en vliegen naar een zonige bestemming is al net zo duur. En op Fehmarn zitten veel kiters. Topspot
|
|
|
Nature
|
www.nederland-kitetravel.nl/fuerteventura Al je wensen - onder de 500 euro Check - mensen die je in de gaten houden - Check - Alles voor je geregeld en toch lekker vrij - Check Voor prive vakanties kunnen wij ook alles voor je regelen! zeker als je een beetje op tijd boekt zal het onder de 500 euro zijn
|
|
|
Kayen
|
Gokova is ook 500,- voor 4ster hotel zie ik. Dus is een leuke optie, thnx! En Frankrijk kan ik gratis naartoe rijden met leaseauto, dus valt zeker binnen budget maar is nog te koud dan... Iets met jullie klinkt ook goed, NL kitetravel! Fehmarn klinkt wel heel leuk ja. Is helaasss een week voor onze vakantie.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Gokova is ook 500,- voor 4ster hotel zie ik. Dus is een leuke optie, thnx! En Frankrijk kan ik gratis naartoe rijden met leaseauto, dus valt zeker binnen budget maar is nog te koud dan... Iets met jullie klinkt ook goed, NL kitetravel! Fehmarn klinkt wel heel leuk ja. Is helaasss een week voor onze vakantie. Er is toch geen 4ster hotel daar? Wij zaten echt spotgoedkoop in een appartement. Was helemaal top en netjes. 3 slaapkamers, 2 badkamers, supernetjes en modern, wifi, en in elke kamer hypermoderne airco (die heb je niet nodig in Mei).
|
|
|
Kayen
|
Yucelen is het hotel daar, is all-inclusive zie ik... Maar komt iets duurder uit in die periode. Maar goed is incl etn + drinken. Welk app. Is dat waar jullie zaten?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Tomsan Villas and Okaliptus, ontbijt erbij was 2 euro per dag. Groot bord vers (Turks) brood, eitjes naar wens gekookt/gebakken, verse tomaat/komkommer/olijven/geitenkaas, kopje koffie/thee en jus.
Je gaat toch alleen maar uit eten 's avonds, en op de spot eet je van de supermarkt.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Gokova waait het in mei niet, in de zomermaanden (juli,augustus) wel maar ik zou het risico niet nemen in mei. Beter dan fuerte/tarifa/sardinie.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik ben eerste week Mei 2011 geweest. 5 van de 7 dagen gevaren daar. 6e dag ergens anders.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ok, hoorde andere verhalen maar bijkbaar kan het dus wel waaien.
Als de zon schijnt, waait het. Dat is de vuistregel. Pure thermiek.
|
|
|
Kayen
|
Heeft iemand ervaring met Egypte in mei? War is daar de beste plaats om naartoe te gaan. Bijvoorbeeld qua windzekerheid? Ik denk dat we zo 3 a4 mei vertekken voor 13/14 dagen...
|
|
|
|
Woodmaster
|
El Gouna! Altijd een beetje afwachten maar tot nu toe geen spijt van gehad! Mei 4de keer!
|
|
|
Kayen
|
Hi Woodmaster, het is Soma Bay geworden! Was een mooie aanbieding. Wel wat boven budget geworden haha. Maar goed is ook all in. We vertrekken de 3e mei. Wanneer vertrek jij?
En: Wie gaat er ook in die periode en wil meeten moet me maar evn mailen / contacten.
|
|
|
|
Woodmaster
|
Zit er van 7 t/m 14 mei (ivm tekort aan vakantie dagen ga in okt naar Bali en Lombok)
|
|
|
mbetz
|
Sardinie, Porto Pollo in het noorden of Baia Chia in het zuiden. In mei is het wind zeker, temperaturen al goed om ook op het strand te vertoeven, je hebt wel een zomer neo nodig omdat het water nog fris is. Infrastructuur is goed in Porto Pollo om te overnachten en 'savonds lekker te eten en je hebt keuze uit vlak water of golven. Er zijn een paar kitescholen..
|
|
|
Kayen
|
Thnx, wat voor kites heb je Manrot. Of vaar je met je naam op je lycra... En jij Woodmaster?!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zie ook mijn signature.... ozone catalyst 12m ozone c4 9m en 7m board een Flyboards FlyRadical S + M 134/40
|
|
|