|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mot de hele dag werken en heb mij alleen opgegeven voor de barbieknoei, moet alleen nog toestemming krijgen van de NKV.................................... . Dus........................... Tom mag ik komen barbieknoeien ????????
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Krijg je een bevestiging dan Ries. Krijg wel steeds mail dat ik me nog kan inschrijven. Bij mijn weten heb ik dat weken geleden al gedaan. Ga er van uit dat het goed zit.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik kon alleen barbieknoeien als ik ook naar de vergadering ging, maar dat redt ik niet omdat ik moet werken, Ik zie zelf geen probleem omdat ik lid ben maar de NKV moest dit overleggen en ik heb nog geen bevestiging gehad. Dussss ik weet niet of ik mag komen, snap pie ????
|
|
|
|
|
|
|
joosie
|
he richardt, dat is wel raar je betaald wel contributie maar helaas geen bbq? op de site van http://www.alohabeach.nl/ staat dat er vanaf 18.00 feest is, ook cocktails en pizza voor 15 eutjes te krijgen is! parkeren is gratis haha, kom op ouwe ff gezellie
|
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Ries, ik ga ook niet BBQ-en,zullen wij een lekker pizza-tje pakken?????
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Was overigens wel weer gezellie met de dames en heren. Ook nog leuke clinics kunnen volgens, vergadering en dan lekker gehapt. De wind was er niet naar, maar speciaal voor de clinic fotografie gingen er toch nog 2 heren het water op. Toppie.
|
|
|