Juni vakantie

2ndlife

Berichten: 79
Maart 31, 2013, 12:30:52
edit2Rapporteer  
Medekiters,

Ik wil graag in Juni een wind en zon zekere bestemming gaan bezoeken. Nu is mijn oog gevallen op sal kaap verdie. Heeft er iemand ervaring in die tijd van het jaar??? Ik zie dat het te doen is op kite beach. Zitten daar ook hotels in de buurt of is het dagelijks afreizen naar kitebeach met de taxi???

Is er op ktebeach iets te beleven (restaurant, douches ed???)

Ik hoor het graag,

Thanks
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #1 Maart 31, 2013, 13:08:13
edit2Rapporteer  
In februari ben ik 2 weken in Sal geweest. Ik vond het daar helemaal top. Bijna elke dag wind gehad. Kite beach is de beste plek om te kiten. Er is daar net een surf club gebouwd, je kan daar wat eten en en drinken halen. Kite beach is te bereiken met een taxi die daar in overvloed rijden. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad, leuke mensen, lekker weer en lekker eten. Je zal alleen de wind statistieken moeten bekijken voor die periode, volgens mij is de wind dan wel iets minder.
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #2 Maart 31, 2013, 14:46:23
edit2Rapporteer  
waarom moet je douches hebben?
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #3 Maart 31, 2013, 14:55:35
edit2Rapporteer  
Kijk ff naar wat foto's en info die ik eerder gepost heb:

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=44814.0

Maar buiten dat, het (beste) wind seizoen in Sal ligt van december t/m mei.

Je valt in juni volgens de statistieken dan dus net buiten die periode.
Maar je kan natuurlijk ook net geluk hebben, dat weet je nooit.

In juni is wel regio Griekenland redelijk wind en zon zeker, en nog betaalbaar, is dat een optie ?
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #4 Maart 31, 2013, 15:12:33
edit2Rapporteer  
Cabarete. Al 2 x geweest in juni. Elke dag woei en 30gr
CouchKiter

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #5 Maart 31, 2013, 18:10:34
edit2Rapporteer  
In Turkije ben je vrijwel verzekerd van wind in Akyaka/Gokova. Lekker weer en lekker eten. Check Google voor meer info.
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #6 Maart 31, 2013, 19:18:25
edit2Rapporteer  
Sal - Kitebeach - elke dag de taxi nemen - en dan zit je daar vast totdat je terug kan met een taxi. Dus even iets gaan drinken of eten gaat niet.
Nabij het dorp: aflandige vlagerige wind
Nabij de grote hotels: Ponta Preta aflandig met soms dikke golven uitlopend op rotsen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.