Campingverblijf vraagje

jerryvanrhee

Logs: 0 | 270 uur
April 26, 2013, 09:15:16
edit2Rapporteer  
Goededag beste kitevriendjes,

Ik ben bezig met het maken van een plan aangaande het aanbieden van camping-overnachtingen in de buurt van de spots: maasvlakte, oostvoorne, rockanje.

Nu zou ik willen weten wat jullie voor zo'n verblijf zouden betalen.

Het zou bijvoorbeeld gaan om een nacht in een 2 of 4 persoonstent, compleet met slaapinrichting, zodat je niet met spullen hoeft te sjouwen na een lange dag kiten op een spot in de buurt.

Verder zou ik wat ideeen kunnen gebruiken om er zo'n compleet mogelijk pakket van te maken, denk aan een kampvuur, of bijv. een BBQ met "kok".

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is, en zo niet dan kunnen alle vragen aangaande dit onderwerp hier natuurlijk behandeld worden.

Groet Jerry
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 April 26, 2013, 09:23:30
edit2Rapporteer  
Overnachting, 20eu pp, bbq 15eu pp mits het een goede is.
Marco B.
Moderator

Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 April 26, 2013, 09:48:47
edit2Rapporteer  
dit zijn de tarieven van camping in Makkum:

maart/april   mei/juni   juli/aug.   sept/okt
Kampeerplaats 4 personen   € 26,50   € 29,90   € 30,45   € 26,50

zie ook http://www.hollepoarte.nl/nl/tarieven.lp

Komen nog wel kosten voor het douchen bij, je koopt een soort prepaidkaart, de douches zijn wel helemaal fantastisch! Die kaart kan je later weer gebruiken.
Yoram

Antwoord #3 April 26, 2013, 13:22:09
edit2Rapporteer  

Woon al in de buurt, zou dus helemaal niks voor zo een verblijf betalen  Wink

In het geval je daar een lapje grond over hebt lijkt een camping me niet de meest rendabele voor de hand liggende manier omdat uit te melken. Denk dat je je vooral moet richten op mensen die meer dan 1.5hr van zee wonen, de rest rijdt met de wagen voort.

Doe een vergelijkend onderzoekje, kijk is bij de bestaande campings die er al staan.
jerryvanrhee

Antwoord #4 April 26, 2013, 14:35:58
edit2Rapporteer  
Het gaat over een bestaande camping, die een nieuwe markt wil aanboren. Denk aan kitesurfende duitsers, en bijv. mensen die vanuit het oosten van het land komen, en zo low-budget kunnen overnachten om de volgende dag ook te kunnen knallen.
Marco B.
Moderator

Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #5 April 26, 2013, 16:26:20
edit2Rapporteer  
woon in Groningen, heb best een paar tientjes over voor een goede slaapplek
jerryvanrhee

Antwoord #6 Mei 01, 2013, 08:38:54
edit2Rapporteer  
bedankt voor de reacties.

ik had ook al een beetje gehoopt dat zo'n pakket aantrekkelijk zou zijn voor mensen die van ver komen!

mensen die hier nog iets op hebben aan te vullen?

alle ideeen zijn welkom!
Wil

Antwoord #7 Mei 01, 2013, 09:40:34
edit2Rapporteer  
Lijkt mij ook zeker ideaal, heb al twee windy weekenden met een maat overnacht op een camping in Oostvoorne. 20€ pp vind ik ook een mooie prijs. Beter dan 2 uur terug naar huis en weer 2 uur terug de volgende dag!
jouce

Antwoord #8 Mei 01, 2013, 09:58:45
edit2Rapporteer  
een nette douche, goede matras en een toilet dat niet te ver is... meer hebben ik niet nodig.
BBQ organiseren lijkt me leuk, weet enkel niet af dat haalbaar zou zijn. De meeste, denk ik, beslissen vaak dezelfde dag nog om te blijven of de dag van te voren. Om het dan nog te organiseren is misschien wat kort op de bal gespeeld.  Je kan wel bijvoorbeeld BBQ paketten aanbieden met een frisse pint of 6. Je kan eventueel wel voor een centrale BBQ plaats zorgen, dat heeft toch ook iets, met zen allen een vleesje bakken.
wazzaah

Antwoord #9 Mei 01, 2013, 13:53:18
edit2Rapporteer  
Een absolute plus voor campings (met tenten dan) voor mij is een gemeenschappelijke kookruimte, zie je hier in NL eigenlijk zelden. Dat maakt het kramperen nog enigzins aangenaam.
JdBn

Geen avatar

Antwoord #10 Mei 01, 2013, 21:18:10
edit2Rapporteer  
Een absolute plus voor campings (met tenten dan) voor mij is een gemeenschappelijke kookruimte, zie je hier in NL eigenlijk zelden. Dat maakt het kramperen nog enigzins aangenaam.

Gemeenschappelijk kookruimte is wel handig inderdaad, heb ik in Scandinavië wel veel gezien. Echter, in de zomer zit je natuurlijk liever bij de BBQ. Aan de andere kant wordt het zo misschien wel aantrekkelijker om een weekendje te boeken als het nog vroeg in het voorjaar is ofzo.

Een plaats om een vuurtje (of: vuur Grin) te maken op de camping (liefst met veel stukken boom erbij en een zaag) is ook altijd leuk. Zo'n beetje iedereen is wel een béétje pyromaan toch? Wink

Qua kosten, ik heb ook wel al eens met wat collega's een huisje gehuurd op een park bij Brouwersdam. Zolang het een nette prijs is voor wat er geboden wordt vind ik al snel goed Smiley Overigens, gebaseerd op dat weekend is een koelkast in/bij de tent ook wel een goed idee Roll Eyes
jerryvanrhee

Antwoord #11 Mei 02, 2013, 11:22:18
edit2Rapporteer  
bedankt nogmaals allemaal voor de goede feedback. hier kunnen we zeker mee aan de slag, al is er nooit genoeg feedback Wink dus als jullie nog iets hebben, kom maar op.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.