Kitehigh.nl geht nach Fehmarn!

Haring High Richardt

Antwoord #25 Mei 01, 2013, 09:49:35
edit2Rapporteer  
Is altijd zo Marc. Als Richard komt, gaat de wind en als Richard gaat, komt de wind. Grin

Was voorspeld John,  loser dat er later in de middag nog wind zou komen, maar de chauffeur wou daar niet op wachten mede het feit dat de rest van de week de voorspelingen ook niet bijster waren dus ,s middags naar huis op tijd voor de koningsvaart  ThumpsUp

Zo................ gistermiddag  weer terug uit Veerman.  Geweldig weekend met allemaal hele aardige gasten en mooi weer met veel zon !!!    ThumpsUp  ThumpsUp

En de moderatoter  Evan ook gezien en wat kan die gast varen, ongelofelijk.  ThumpsUp  ThumpsUp 
Het ziet er allemaal zo makkelijk uit, de ene hooper trooper na de andere. Helaas niet op film want ik was zelf op het water , misschien Marc wat korte shotsss van Evan ??

Heerlijk gevaren op Gold   ThumpsUp  en een  hele lekkere  gezellige barbieknoei, Ook  een hele mooie caravan. Onbeperkt perfect ontbijten en een gezellig bar. Wat wil je nog meer ??????????????

Alles perfect geregeld door de NKV.   ThumpsUp

Film volgt laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, korte shots  Cool ThumpsUp Grin     

TBK en Wokmonster bedankt voor dit leuke en gezellige weekend    ThumpsUp Joepie YeSS
@LaurenS

Antwoord #26 Mei 01, 2013, 10:52:35
edit2Rapporteer  
Is altijd zo Marc. Als Richard komt, gaat de wind en als Richard gaat, komt de wind. Grin

Wat een onzin  schater ,nog nooit meegemaakt  Tongue
franco

Antwoord #27 Mei 01, 2013, 11:30:39
edit2Rapporteer  
als ries komt laat ik altijd mijn kite spontaan leeg lopen, schater dat is dan ook nog de enige wind die je dan kan voelen! Joepie Joepie
Roy34

Antwoord #28 Mei 01, 2013, 21:21:03
edit2Rapporteer  
We zijn er geweest het weekend.
Was super super gezellig.
En leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ik hoop echt voor de andere heren dat het de laatste dagen nog een succes mag worden daar fehmarn.
Yoram

Antwoord #29 Mei 02, 2013, 01:21:42
edit2Rapporteer  

Ook sinds gisteren weer terug van een lekker weekendje. Vandaag maar weer een sessie in Nederland geboekt.
wimbers

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #30 Mei 02, 2013, 14:46:18
edit2Rapporteer  
ziet er koud uit. maar wel goede wind.
Misshien volgend jaar. ik heb mijn meivakanties altijd op de antillen doorgebracht, dit jaar voor het eerst spullen mee, afgelopen 2 dagen op st jorisbaai curaçao weer aardig wat bijgeleerd. hoogtelopen lukt, van richting veranderen zonder nat pak halen lukt ook. het gaat nog eens ergens op lijken.
volgende week weer in NL, dus het warme pak weer van stal..
Peer

Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #31 Mei 03, 2013, 14:48:11
edit2Rapporteer  
Dank NKV voor de gezelligheid en het perfect geregelde kamp.
Jammer dat de wind niet helemaal te regelen is... Het naar huis sturen van Haring Richard resulteerde in een middag wind, maar daarna was het echt op helaas...

De kiters die bang zijn voor de kou kan ik melden dat ik niemand over kou heb horen klagen.. 5-3 +2 shorty was heel goed te doen. Ook voor een 11 jarige beginner..
Haring High Richardt

Antwoord #32 Mei 03, 2013, 17:19:40
edit2Rapporteer  
Haring  Hai  Richardt   Productions   Presents:
2013 De Trailer Veerman met de NKV

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=45395
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #33 Mei 03, 2013, 18:13:08
edit2Rapporteer  
Shit... dat was balen. volgende keer meer wind. omdat ik er bij ben

@peer: 5.4+ shorty.... das toch geen varen man.
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #34 Mei 03, 2013, 18:36:40
edit2Rapporteer  
Uh ik heb gewoon in mijn 5/3 gevaren met schoentjes. Nergens last van gehad.
Haring High Richardt

Antwoord #35 Mei 04, 2013, 00:27:27
edit2Rapporteer  
Citaat
Het naar huis sturen van Haring Richard resulteerde in een middag wind

Had je de rest van de week top windt moeten hebben als ik thuiss was , niet dussss  loser  ThumpDown ThumpDown
Dusss waar baseer je dit op ????  ThumpsUp  Grin , des alnie temin een top weekend  ThumpsUp Cool Joepie 

KiteOngoing

Antwoord #36 Mei 04, 2013, 16:07:09
edit2Rapporteer  
Hey HHR, was een PJ. Hoewel de wind ging echt aan in de middag. Verder niet veel. Vandaag voor de lichtgewichten en grote vliegers vaarbaar. Ga toch maar aan zo'n Flysufferd denken. Grtz. vanuit een zonnig Veeermaarn.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.