Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Wat een baas! Laat die sponsorships maar komen Ook goed in elkaar gezet! Top werk!!! (en ook maar ff de fb geliked!! )
|
|
|
KappuhH
|
Lekker! Waarom een lintje aan je stuurlijn Evan? Om te onthouden wat links en rechts is?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
wat een gelikte edit wederom... heel strak! en natuurlijk weer mooi loop werk van Evan.
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ed je beste opgebouwde en afgewerkte filmpje tot nu toe Evan top gekite. Heerlijk om zo wakker te worden
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Goed bezig weer beide! Ik heb het in het echt mogen zien.
Ed, de volgende keer ook jou filmen? Want jou loops waren ook zeker erg goed!
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
sinds wanneer draai jij curtis mayfield ipv lounge?
|
|
|
barry
|
wat een lekker filmpje weer Ed
|
|
|
|
|
|
|
CCaptain
|
Erg mooi weer Ed & Evan!
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ed, loopclinic voor de 7bft megaloopers, of ook voor de strapless surfers die downloopen willen beheersen en de compacte loops met de kleine maten om in de branding controle te houden?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ed, loopclinic voor de 7bft megaloopers, of ook voor de strapless surfers die downloopen willen beheersen en de compacte loops met de kleine maten om in de branding controle te houden?
Vooral het eerste. Dit jaar gaan we ook zeker weer een wave clinic achtig iets doen en dan leg ik het je graag uit
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waarom een lintje aan je stuurlijn Evan? Om te onthouden wat links en rechts is? Ter nagedachtenis aan mijn, afgelopen zomer, overleden vader.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker movie hoor en loops Evan, mooie herinnering op beeld...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
damn EVAN! Mooie edit ook weer, Ed vroeg je me niet drie jaar geleden wat voor progje je moest gebruiken voor om video mee te editen? Ik bespeur enige vooruitgang!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
damn EVAN! Mooie edit ook weer, Ed vroeg je me niet drie jaar geleden wat voor progje je moest gebruiken voor om video mee te editen? Ik bespeur enige vooruitgang!
Dankjewel
|
|
|
Nijlpaard.
|
woow knap zeg! Waarom een lintje aan je stuurlijn Evan? Om te onthouden wat links en rechts is? Ter nagedachtenis aan mijn, afgelopen zomer, overleden vader. Oh gecondoleerd!
|
|
|
berttt
|
KOTA waardig
|
|
|