nieuw materiaal aanschaffen

redjelle

Geen avatar

Berichten: 27
Juni 12, 2013, 21:02:11
edit2Rapporteer  
ik ben op zoek naar me eerste eigen kite ben maar er is zoveel aanbod zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten nemen.

doordat ik dicht bij het strand woonde had ik altijd seizoenskaart waardoor ik gewoon altijd alle spullen had.

ik ben geen beginner meer en ben bezig met de basic trucjes
zit zelf te denken aan.
north Evo
north vegas
slingshot rpm

geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 Juni 12, 2013, 21:08:26
edit2Rapporteer  
Ligt er ook aan wat je gaat doen op het water. Basic trucjes op welk gebied?
feddomw
Gast
Antwoord #2 Juni 12, 2013, 21:14:46
edit2Rapporteer  
Seizoenskaart op het strand waardoor je altijd alle spullen had? Welk strand is dit? En waar kan ik zo'n kaart halen?

Waarmee heb je tot nu toe gevaren, wat is je budget, hoeveel kites wil je, enz?
kite2fly

Berichten: 234
Antwoord #3 Juni 12, 2013, 21:16:15
edit2Rapporteer  
Zaterdag is er zat te testen op Ouddorp ;-)
redjelle

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #4 Juni 12, 2013, 21:23:03
edit2Rapporteer  
die seizoenskaart was er is er nu niet meer vandaar aanschaf nieuw materiaal

budget is ongeveer 1000-1500
heb nu gevaren met evo, neo, rpm, rally en bandit

basic trucjes bankroll, frontroll, unhooked kiteloop
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #5 Juni 12, 2013, 23:08:22
edit2Rapporteer  
Unhooked kiteloop een basic truukje? ... Shocked
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #6 Juni 12, 2013, 23:16:05
edit2Rapporteer  
Misschien wat meer info geven? Hoeveel kites wil je? Hoe zwaar ben je? Freestyle of freeride kite? Moet je er ook nog een boardje bij?
redjelle

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #7 Juni 13, 2013, 01:06:52
edit2Rapporteer  
Misschien wat meer info geven? Hoeveel kites wil je? Hoe zwaar ben je? Freestyle of freeride kite? Moet je er ook nog een boardje bij?
moest nog een komma tussen(:

1kite voor nu moet er ook nog board bij weeg en weeg 95 freestyle of freeride dat is juist het probleem
weet het niet zo denk er gewoon hard over rpm of evo
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Juni 13, 2013, 02:24:11
edit2Rapporteer  
waarom overweeg je niet om een Park 2013 uit te proberen? daar kan je ook alle kantenten mee op, degelijke kite constructief technisch gezien (bom proof) goede high en lowend, draait snel loopt goed, afhankelijk hoe je hem instelt heeft hij een goede boost en hangtime. goede bar grip, en beduidend goedkoper dan evo, vegas en rpm. en als je 95 kg weegt dan hou je de park wel tot +/-30-35kt en vaar je al v.a. 16/17kts
feddomw
Gast
Antwoord #9 Juni 13, 2013, 07:14:00
edit2Rapporteer  
Er zijn tig kites die voldoen. Ik zou met jouw budget en omdat je niet weet of je meer freestyle of freeride zoekt lekker tweedehands kopen. Met een beetke zoeken twee kites, met jouw gewicht best wel nodig.

RPM, C4, Park, Evo, enz.

Of ga anders testen, kom je snel genoeg te weten wat je wel en niet wil.q
berttt

Berichten: 307
Antwoord #10 Juni 13, 2013, 09:51:29
edit2Rapporteer  
waarom overweeg je niet om een Park 2013 uit te proberen? daar kan je ook alle kantenten mee op, degelijke kite constructief technisch gezien (bom proof) goede high en lowend, draait snel loopt goed, afhankelijk hoe je hem instelt heeft hij een goede boost en hangtime. goede bar grip, en beduidend goedkoper dan evo, vegas en rpm. en als je 95 kg weegt dan hou je de park wel tot +/-30-35kt en vaar je al v.a. 16/17kts

Wat is de goede afstelling voor boost en lift EJ ?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #11 Juni 13, 2013, 10:23:57
edit2Rapporteer  
waarom overweeg je niet om een Park 2013 uit te proberen? daar kan je ook alle kantenten mee op, degelijke kite constructief technisch gezien (bom proof) goede high en lowend, draait snel loopt goed, afhankelijk hoe je hem instelt heeft hij een goede boost en hangtime. goede bar grip, en beduidend goedkoper dan evo, vegas en rpm. en als je 95 kg weegt dan hou je de park wel tot +/-30-35kt en vaar je al v.a. 16/17kts

Wat is de goede afstelling voor boost en lift EJ ?
dat zou jij toch moeten weten? jij hebt toch ook vast gehad?
berttt

Berichten: 307
Antwoord #12 Juni 13, 2013, 10:34:49
edit2Rapporteer  
waarom overweeg je niet om een Park 2013 uit te proberen? daar kan je ook alle kantenten mee op, degelijke kite constructief technisch gezien (bom proof) goede high en lowend, draait snel loopt goed, afhankelijk hoe je hem instelt heeft hij een goede boost en hangtime. goede bar grip, en beduidend goedkoper dan evo, vegas en rpm. en als je 95 kg weegt dan hou je de park wel tot +/-30-35kt en vaar je al v.a. 16/17kts

Wat is de goede afstelling voor boost en lift EJ ?
dat zou jij toch moeten weten? jij hebt toch ook vast gehad?

heb niet naar de verschillende afstellingen gezien gewoon fabrieksmode. Is de kite van men kitevriend
redjelle

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #13 Juni 13, 2013, 11:39:57
edit2Rapporteer  
Er zijn tig kites die voldoen. Ik zou met jouw budget en omdat je niet weet of je meer freestyle of freeride zoekt lekker tweedehands kopen. Met een beetke zoeken twee kites, met jouw gewicht best wel nodig.

RPM, C4, Park, Evo, enz.

Of ga anders testen, kom je snel genoeg te weten wat je wel en niet wil.q

wat ik zo zie is dat een park juist duurder is?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #14 Juni 14, 2013, 02:20:46
edit2Rapporteer  
waarom overweeg je niet om een Park 2013 uit te proberen? daar kan je ook alle kantenten mee op, degelijke kite constructief technisch gezien (bom proof) goede high en lowend, draait snel loopt goed, afhankelijk hoe je hem instelt heeft hij een goede boost en hangtime. goede bar grip, en beduidend goedkoper dan evo, vegas en rpm. en als je 95 kg weegt dan hou je de park wel tot +/-30-35kt en vaar je al v.a. 16/17kts

Wat is de goede afstelling voor boost en lift EJ ?
dat zou jij toch moeten weten? jij hebt toch ook vast gehad?

heb niet naar de verschillende afstellingen gezien gewoon fabrieksmode. Is de kite van men kitevriend

kite in grunt mode zetten (zie Park review) en stopper 30cm van de endstop afschuiven.

Er zijn tig kites die voldoen. Ik zou met jouw budget en omdat je niet weet of je meer freestyle of freeride zoekt lekker tweedehands kopen. Met een beetke zoeken twee kites, met jouw gewicht best wel nodig.

RPM, C4, Park, Evo, enz.

Of ga anders testen, kom je snel genoeg te weten wat je wel en niet wil.q

wat ik zo zie is dat een park juist duurder is?

welke site's heb je voor ogen gehad?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.