Hallo Kiters,
Vandaag samen met mijn vriendin de eerste meters van het seizoen gemaakt. vorig jaar begonnen.
Mijn vriendin heeft nu een Dakine heuptrapeze, en deze kan je alleen vast doen door klitteband en door de metalen bar met hook strak aan te trekken door 4 straps.
probleem is nu, dat de metalen bar, ook al trekken we de straps zo strak mogelijk aan, erg ver opklimt. De trapeze zit wel op de goede plek oa door haar impact vest. Maar de metalen bar met hook dient zo'n beetje als push-up BH.
Is hier een simpele oplossing voor? heb zelf een heuptrapeze waarbij je een extra strap hebt, waarmee je de hook omlaag kan dwingen. zou, bijvoorbeeld, een zeilmaker er makkelijk zo'n strap + doorluspunt aan kunnen zetten denken jullie? hebben een zeilmakersbedrijf in de familie.
Anders moet er toch een andere trapeze maar denk ik (plezier gaat voor het geld). want dit is ook niet lekker.
deze metalen bar is vervelend. zit ook niks omheen verder. wordt op de plek gehouden door 2 haken, welke je met 2 straps per kant kan strak zetten.