|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zeker, vind het jammer dat ie z'n combo's niet meer kan doen want dat was constant spektakel. Echter nu ze moeten focussen op een paar tricks en die met zoveel mogelijk power krijg je wel de dikste actie te zien.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Watt, hij land gewoon die drop van 4 meter zonder z'n kite te gebruiken alsof het niets is op het eind
Ook voor mij is hij al zeker een icoon.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Een 'icoon' wordt je toch vanzelf? Daar kun je toch niet voor trainen of zelf iets aan doen?
Kijk naar Robby Naish, voor mij een icoon, niet omdat hij zelf voor die status heeft gezorgd, maar doordat hij een pionier was op het gebied van windsurfen in competitie vroeger en kitesurfen nu.
Youri zal ook vanzelf een icoon (kunnen) worden (/zijn) als hij zijn stijl zel blijven pushen en aan de top van de pkra zal blijven varen en ook nog eens sport en sportiviteit op een juiste manier uit kan dragen.
Jezelf als icoon profileren draagt voor mij daar niet aan bij. Net als ik laatst Robby op facebook (oooeeh) niet meer volg omdat ik gek wordt van alle foto's van dure en vervuilende auto's die hij heeft of koopt. Daardoor viel hij voor mij van zijn voetstuk af.
M.a.w. je kunt jezelf niet als icoon profileren, je kunt enkel als icoon gezien worden door anderen.
of niet?
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Wat zit er onder zijn board zo rond 5:25? Soort dent/ding?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Proto boardje denk ik met meer channels of iets in die trend. Maar een mooi stukkie film dat ze in elkaar hebben gedraaid.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Proto boardje denk ik met meer channels of iets in die trend. Maar een mooi stukkie film dat ze in elkaar hebben gedraaid. Al een tijd geleden zo te zien, want ik zie VEEL meer SS dan Best.
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Proto boardje denk ik met meer channels of iets in die trend. Maar een mooi stukkie film dat ze in elkaar hebben gedraaid. Al een tijd geleden zo te zien, want ik zie VEEL meer SS dan Best. Zijn ook enkel beelden van tijdens of rondom de PKRA wedstrijden. En zoveel wedstrijden heeft die nog niet met Best gevaren. Maar het blijft lekker om beelden van Youri te zien!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Zijn ook enkel beelden van tijdens of rondom de PKRA wedstrijden. En zoveel wedstrijden heeft die nog niet met Best gevaren.
Maar het blijft lekker om beelden van Youri te zien!
Die beelden op de BDam met MJ zijn dus ook al een tijdje geleden gemaakt, zijn hele garage ligt vol Slingshot. No big deal verder, het viel me alleen op.
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ja dat zag ik ook meteen. Zullen wel oude beelden zijn want ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat hij daar nog mee het water op gaat.
Ik hoop trouwens dat hij het ook eens met Best gaat hebben over die vervelende depower straps op de bar die altijd in je gezicht wapperen.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik hoop trouwens dat hij het ook eens met Best gaat hebben over die vervelende depower straps op de bar die altijd in je gezicht wapperen.
Het is maar wat je gewend bent.... Hadlow had ook straps dacht ik. In ieder geval goed abovethebar depower om goed te trimmen voor uithaken.... hoe Kevin dat doet met Naish onder de bar. En Pastor heeft ook straps bij Airush volgens mij. Doe mij maar een clamcleat. [/offtopic]
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het is maar wat je gewend bent.... Hadlow had ook straps dacht ik. In ieder geval goed abovethebar depower om goed te trimmen voor uithaken.... hoe Kevin dat doet met Naish onder de bar. En Pastor heeft ook straps bij Airush volgens mij. Doe mij maar een clamcleat. [/offtopic] De Torch heeft ook boven de bar. Ik had bij mijn Best barretjes helemaal geen last van de depowerstraps, die blijven mooi rond de bar zitten.
|
|
|
Idefixe
|
om weer ff ontopic te komen Gaaf filmpje en voor mij toch wel het boegbeeld van de NL kitesurfsport.
|
|
|
KappuhH
|
Volgens mij gewoon beschadigingen.
|
|
|