Blijkbaar heeft die een bar aan de lijnen bevestigd.... en aan elk uiteinde een camera....
heb even om een foto van de setup gevraagd. Is wel een leuk projectje, en de eerste manier die ik heb gezien die mooie beelden geeft tijdens het kitesurfen.
EDIT: natuurlijk deel ik dat hier. En als die het niet wil zeggen ga ik wel uitzoeken hoe het eruit had kunnen zien.
Nilox or by my self probably will produce the support that I have invented, it will be on sale at an affordable price, but the real secret is that Forest is a champion and he can fly with anything attacked! (attacked zal wel Attatched zijn)
Since then they kill me if I show by pics my idea that works also on Peter Sagan:
I' will advise you if they tell me yes or no, after I can describe how to do it...
Kind regards
Andrea
dus kort gezien: ze willen het gaan produceren waarschijnlijk. het filmpje is een mount die op een helm zit, met een pivotpunt op de helm zodat de camera kan draaien.
Hij zal best matig filmen... maar een video van 1920x1080 zal er nooit goed uitzien op een resolutie hoger dan 1920x1080 als je full-screen kijkt. (uitgaand dat je Retina op een macbook pro gebruikt... retina op zich zegt niet zoveel). heb zelf ook meer resolutie als HD dus kan het ook lastig beoordelen, zeker sinds ik nog wacht op mijn Gopro
Inderdaad zit die soms aan het board, en soms aan de bar. Maar wel mooie beelden. beter dan die line mounts, waarbij het beeld constant draait. Als je goed kijkt (op 1:16 bijvoorbeeld) zie je dat die aan beide kanten een camera heeft van de bar. dus zowel links als rechts op de bar. das best wel nice.
Deze camera wordt gemaakt door AEE, is een grote chinese fabrikant die ook camera's bouwt voor Rollei en andere merken. is op zich niets bijzonders. je komt deze cameras onder wel tig merknamen tegen.
Ik ga voor ISAW A3 is een van de weinige cams die 60fps aan kan bij 1080P.
Ligt het dichtste bij GoPro, al vindt ik de GoPro hype ook een beetje overdreven. Er is bijna geen hardware die 4K filmen aan kan.
GoPro gebruikt trouwens een Sony beeld sensor.... net als ISAW en anderen. dus als je portemonee je l
GoPro gebruikt trouwens een Sony beeld sensor.... net als ISAW en anderen. dus als je portemonee je
GoPro gebruikt geen sony sensors.... Nikon gebruikt sony sensors! GoPro maakt gebruik van Aptina sensors. En de sensor is niet het probleem voor 4K, maar de rekenkracht van de processor is de bottleneck in deze.
ik citeer: Add Note EditStep 9 At the heart of the GoPro lies a Sony IMX117 image sensor. According to our pals at Chipworks, the Exmor-R sensor features a "1.55 µm back illuminated design on a ceramic substrate"—cool! The sensor supports 12 MP imaging at up to an impressive 35 fps, even though the camera advertises a burst rate of 30 fps. Check out their teardown for even more info on the Hero3!
Dus je zult wellicht gelijk hebben bij oudere modellen, maar in dit geval moet ik je corrigeren.
Als je de ISAW sensor erbij pakt dan zul je zien dat deze ook in staat is om 4k te genereren, Isaw heeft om mij onbekende redenen dit niet ondersteund.
Heel tof gefilmd ja. Die mount zal gewoon een stuk metaal zijn, op 1:47 is die mount te zien op het board. Meeste van de keren zit die zelfde mount gewoon aan zijn bar vast, net even de vraag hoe je dit het beste vast kunt zetten.
Dat is een ander systeem. Deze gast heeft volgens mij een buis aan zn bar zitten, het filmpje waar jij naar refereert heeft een swivel mount (roterende buis op een helm).
Ik dacht dat deze Topic klaar was Ik kwam dit weekend een testreview tegen van de F-60. Ziet er toch wel goed uit. Hebben jullie die ook gelezen? Lijkt mij toch geen verkeerde...