Kiter op camping Labalena Allegre 2 in spanje.

atJOEY_

Berichten: 93
Juli 19, 2013, 14:08:25
edit2Rapporteer  
Is er nog iemand die net als mij moeite heeft met kiten op labalena allegre ivm de strenge regels met wie ik als het waait naar camping gaviota kan om daar te kiten?  Is een rustige beginners spot waar je een verzekering van 10 euro per keer moet afsluiten. Ik ben zelf bijna 17 jaar oud.

Mvg Joey

[edit] tikvout in de titel
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #1 Juli 19, 2013, 18:02:00
edit2Rapporteer  
ik kite nu zelf op st pere pescador (= de kite spot voorbij la gaviota) , prima spot maar rustig kan je die zeker niet noemen.

voor la gaviota mag je niet kiten, wel wanneer je de camping voorbij rijdt  naar de 'grote'  parkeerplaats. (tot de weg op houdt).

hier is een kite zone die vanaf het strand gezien naar links tot aan camping nautic almata doorloopt.

rustig is het hier niet.

en zeker in het weekend niet. morgen (zaterdag) komen de kamikaze spanjaarden, en dan wordt het  een gekkenhuis.  ThumpDown loser loser loser Grin

zondag komen daar nog een aantal spanjaarden bij die op zaterdag moeten werken.

dus wees gewaarschuwd!
stefan@

Berichten: 618
Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #2 Juli 19, 2013, 20:04:50
edit2Rapporteer  
Tropische Schellinkhout dus
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #3 Juli 19, 2013, 21:58:28
edit2Rapporteer  
Tropische Schellinkhout dus

klopt, en dat is mijn homespot  ThumpsUp dus ik ben het een beetje gewend, voel me hier dan ook prima thuis schater schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.