riesie
|
Laat je niet gek maken! Gewoon stekker uit je computer en kiten met je kadaver. Wees blij dat je een beslissing hebt genomen, en een evo is een prima kite!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
10m houden, op Horst kun je alle low-end gebruiken. Je huidige kite is net zover ontwikkeld als de Neo, dat North met het model stopt maakt het niet ineens een slechte kite en mocht je toch voor een Neo gaan zou ik met oog op varen op t binnenwater een grotere maat nemen dus vanuit dat oogpunt snap ik het aanbod niet helemaal. Of hebben ze teveel Neo's ingekocht en moeten ze er vanaf?
PS. 1x je vraag stellen is voldoende
|
|
|
Gehaktdag
|
Die 10 is echt wel een goede maat voor jou gewicht. Ik ken de verschillen niet precies tussen Evo en Neo maar wat ik er van weet is dat die Neo een instapmodel is en Evo meer all-round is.. correct me if im wrong...
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
De evo 2013 is een heel fijne kite waar je veel lol aan gaat beleven.
Het is de meeste allround kite van het hele North gamma.
Van je eerste meters, je eerste jumps tot je eerste uitgehaakte tricks ga je er lol mee beleven, wat wil je nog meer? Zelfs voor de meeste kiters met jaren ervaring blijft deze kite meer dan goed genoeg.
Spaar nou gewoon maar voort om een 7tje bij te kopen voor als het harder begint te waaien.
De Evo uitontwikkeld, zou kunnen maar ik denk dat de Fuse vervangen gaat worden door de Dice.
|
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Evo is de juiste keuze geweest. De maat is prima voor jou en als beginner zou ik altijd een all-rounder nemen. Over het jaartal van de bar zou ik me al helemaal niet druk maken. Geniet ervan!
|
|
|
|
wasbeer
|
Evo is de juiste kite, veel leuker dan een Neo! Veel meer allround
|
|
|
StevenHill
|
Evo houden. Vaar zelf ook met Evo naast Vegas. Vaar met Evo voor allround freestyle en wave. Goede allround kite. Kun je heel lang plezier van hebben. Heb ook getwijfeld om Neo's te nemen voor wave, maar de Evo wordt ook door mijn zoon gebruikt dus moest niet alleen een wavekite worden! Ook al kun je met Neo goed freestylen, de Evo heeft meer boost bij springen en goed voor freestyle. Vindt trouwens een 9m een geschiktere maat. Kite heeft namelijk een hele goede lowend en kun je al snel met minder wind varen. Kun je later een 7 of 6m bij kopen voor wat hardere wind!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Steven, vergeet niet dat hij op strand Horst wil gaan varen waar het in de regel vaak een paar kn minder waait (en het een stuk vlageriger is).
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Lekker bij de Evo houden, de low-end van deze kite is beter in de zelfde maat en dat heb je op Horst wel nodig. Verder kan je er prima mee doorgroeien en je eerste freestyle tricks mee doen.
|
|
|
Lukic
Geen avatar
|
Bedankt voor al jullie goede adviezen. Ik ben overtuigd en hou het lekker bij mijn setje. Nu hopen dat het snel een beetje gaat waaien!!
|
|
|