Goede Bodyprotector

Flying Dutchman

Geen avatar

Juli 21, 2013, 00:10:34
edit2Rapporteer  
Ik ben op zoek naar een sterke en veilige bodyprotector als beginnende surfer. Nu zag ik vorig weekend iemand met een rode bodyprotector die voor paardrijden (?!!)  Roll Eyes wordt gebruikt van Sir Lancelot Horse Sports. Zag er wel stevig en comfortabel uit trouwens maar ik durfde het niet te vragen aan die kitesurfer.
Heeft iemand ervaring met deze bodyprotector of gebruikt iemand die ?

Groet,
Flying Dutchman
BaSS

Antwoord #1 Juli 21, 2013, 00:15:24
edit2Rapporteer  
Durfde het niet te vragen????  Was het zo'n hele enge kitesurfert?
Gewoon vragen volgende keer he! Smiley
mvbtje

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 21, 2013, 00:25:45
edit2Rapporteer  
Ik heb deze inmiddels zo'n paar honderd uur in gebruik. Is wel het model van 2010/2011 dus niet overal meer te verkrijgen

http://www.youtube.com/watch?v=wtmtJVzT4jI

Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Juli 21, 2013, 03:09:53
edit2Rapporteer  
Die Mystic vond ik lastig aan te trekken. Ik heb zelf een O'Neil Techno Pullover vest. Zelfde prijsklasse, maar ik krijg 'm makkelijker aan en uit.

Vangt de klappen toch wel aardig goed op. Paar keer al heel blij mee geweest.

Moet wel zeggen dat ik wat slijtageplekken begin te zien bij de stiksels door m'n trapeze. 't Is niet heel ernstig en zit maar aan een kant. Maar even in de gaten houden... zit nu een sessie of 15 op.
geloof68

Antwoord #4 Juli 21, 2013, 08:46:36
edit2Rapporteer  
De bodyprotectors van Wanna schijnen ook veel gebruikt te worden voor het paardrijden. Prima toch?
markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #5 Juli 21, 2013, 09:26:10
edit2Rapporteer  
Of zorgen dat je geen harde klappers maakt.....
CouchKiter

Geen avatar

Antwoord #6 Juli 21, 2013, 12:51:13
edit2Rapporteer  
O'neill impactvest. Gebruik ik nu een jaar of zo.. Ff oefenen met aan en uitdoen, maar gaat prima ook icm surfpak. Zit ook iets van drijfvermogen in, maar is geen reddingsvest.
BaSS

Antwoord #7 Juli 21, 2013, 16:16:31
edit2Rapporteer  
Ik heb een ION Vector vest.
Wat ik erg belangrijk vond bij het uitzoeken is dat er een rits op het vest zat om hem aan en uit te trekken. Een paar kledingstukken die ik heb gehad moest je over je hoofd trekken (zonder rits dus), maar als alles eenmaal nat is blijkt dat vaak enorm onhandig aangezien de boel dan heel stroef is. Verder komt dit vest beslist niet omhoog. Zorg wel dat je hem goed strak koopt, zo strak dat je denkt "klopt dat wel?", eenmaal een paar keer gebruikt en nat geweest zit hij prima en merk je er niks meer van (zit hij te los dan kan hij wel omhoog kruipen).

mvbtje

Geen avatar

Antwoord #8 Juli 21, 2013, 16:27:47
edit2Rapporteer  
Die ik heb zit geen rits in. Kan het ook niet kapot gaan. En het is echt niet onhandig of stroef met aan en uittrekken. Misschien even wennen in het begin. Maar met een foefje (staat in het vest hoe ) heb je em zowat even snel aan als 1 met rits.
Ik zou lekker even wat soorten uitproberen en kijken wat je zelf het prettigste vind.
feddomw
Gast
Antwoord #9 Juli 21, 2013, 19:24:59
edit2Rapporteer  
Die ik heb zit geen rits in. Kan het ook niet kapot gaan. En het is echt niet onhandig of stroef met aan en uittrekken. Misschien even wennen in het begin. Maar met een foefje (staat in het vest hoe ) heb je em zowat even snel aan als 1 met rits.
Ik zou lekker even wat soorten uitproberen en kijken wat je zelf het prettigste vind.

Heb ik ook met Oneill vest. Iedereen klaagt over vesten die over je hoofd gaan, is gewoon een simpel trucje die nota bene in het vest staat!
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #10 Juli 21, 2013, 19:43:03
edit2Rapporteer  

Heb ik ook met Oneill vest. Iedereen klaagt over vesten die over je hoofd gaan, is gewoon een simpel trucje die nota bene in het vest staat!

Heel erg moeilijk is het niet nee. Soms een beetje wringen maar heb 'm altijd binnen een paar seconden aan of uit.

Soms kruipt hij wel een tikkie omhoog heb ik gemerkt. Maatje kleiner was geen optie, da's gewoon te strak.

Gaat zo'n rits niet tegen je lichaam drukken?
BaSS

Antwoord #11 Juli 21, 2013, 22:31:59
edit2Rapporteer  
Zal wel een reden hebben wanneer iedereen klaagt Wink

De rits zit in het dikke borstdeel dus zweeft als het ware van je af zoals: ==>-<===  waar het - de rits is.
En bij de buik (borst ook overigens) zorgt een rubberstrip achter de rits dat je er niks van voelt.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.