xray
|
Done!
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
goed idee. mischien ook posten op hanglos en vliegerforum? Ar zijn ook grote sites.
|
|
|
Martin S
Gast
|
ja, ik denk dat ze spontaan alle werkzaamheden stoppen
|
|
|
Roel W
|
ja, ik denk dat ze spontaan alle werkzaamheden stoppen
Beter dit dan helemaal niets doen.. Is een kleine moeite om even te mailen en kan je mss eens je opgekropte gevoelens neerschrijven,therapie Zal het ook even op kiteboard.be plaatsen
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
is het de bedoeling dat ik dit stuur:
hallo, wij houden ook van de natuur, er is te weinig. door het autostrand te sluiten moeten een hoop invalide mensen, kinderen, beginnende kiteboarders een andere plek gaan zoeken. voor de beginnende kiteboarders geldt, waar moeten zij heen, het is de enige spot waar je veilig kan lesgeven, of de beginsellen van deze mooie sport onder de knie kan krijgen, omdat er veel ruimte is en je haast overal kan staan.
of gewoon een eigen stukkie tekst?
|
|
|
Roel W
|
is het de bedoeling dat ik dit stuur:
hallo, wij houden ook van de natuur, er is te weinig. door het autostrand te sluiten moeten een hoop invalide mensen, kinderen, beginnende kiteboarders een andere plek gaan zoeken. voor de beginnende kiteboarders geldt, waar moeten zij heen, het is de enige spot waar je veilig kan lesgeven, of de beginsellen van deze mooie sport onder de knie kan krijgen, omdat er veel ruimte is en je haast overal kan staan.
of gewoon een eigen stukkie tekst?
Denk dat dit het stukje is dat Arno heeft gestuurd. Heb men eigen stukje tekst gestuurd...
|
|
|
|
Martin S
Gast
|
ik heb ze 2 maanden geleden al eens gemaild ( provinciale staten )
het enige wat ik nog gehoord / gezien heb is een standaard brief dat mijn vraag in behandeling is cq door gestuurd
ik moet nu nog antwoord krijgen.
|
|
|
Houston
Gast
|
Maar hopen dat ze net zo snel sluiten als antwoord geven.. Én net zo snel die slagboom repareren :-)
|
|
|
Yannick
|
ook mijn versie gestuurd ALLEMAAL STUREN, HOE MEER HOE BETER!
|
|
|
Japairman
|
verstuur gewoon elke dag totdat ik fatsoenlijk antwoord heb gekregen.
Enige fatsoenlijke antwoord is ............. Wat vind jij?
|
|
|
PDJ
Gast
|
Maarre..is de autostrand al dicht of nog niet? Voor de auto's bedoel ik dan.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik denk dat je niets meer kunt doen tegen de sluiting voor auto's van het strand. Maar dat je er waarschijnlijk niet meer mag varen lijkt me nog wel mogelijk om hier wat tegen te doen.
Zowiezo dubieus een natuurgebied onder de rook van de petrochemische industrie.
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
mag dit niet zeggen als moderator... maar van een goeie spamactie met een ZEER goed doel, ben ik ook niet vies.
Bezint eer ge begint.
Sjors
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
mag dit niet zeggen als moderator... maar van een goeie spamactie met een ZEER goed doel, ben ik ook niet vies.
Bezint eer ge begint.
Sjors
Ja zet je wel op de kaart.
|
|
|
Alex.....
Gast
|
Done, let's hope for the Best, en dan heb ik het niet over een kite ;D
|
|
|
jabdapdoo
Gast
|
did it & done ben er niet zo heel vaak maar dit strand moet wel open blijven > >
|
|
|
Ali Ban
Gast
|
misschien kunnen we beter met zijn allen een school kapen en 300 leerlingen kapot schieten of een vliegtuig neer laten storten op palijs soestdijk, is tegenwoordig vrij normaal ;D
|
|
|
Yannick
|
ik houw het gewoon bij mailen. . . . . blijven mailen!
|
|
|