PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat weer een top movie Ries. Hept um al 5x bekeken en hij blijft me verrassen. Ken niet wachten op deel 2.
|
|
|
|
Tony-G
|
Hoi jongens mooi reisverslag, ziet er prachtig uit. Hebben jullie voor volgend jaar ook alweer wat gepland?
|
|
|
|
|
|
Tony-G
|
Hoi Rich,
Ik ga pas eind oktober of begin november, dus als het weer hier wat minder wordt. Bovendien heb ik dan de maand september, als jullie daar zitten, Schellinkhout voor mij alleen ;-)))
|
|
|
Langbeest
|
Pffffff mooi plaatje Peter
|
|
|
|
Tony-G
|
Rich, wel gekeken qua prijs begin sep. tm okt. Is hetzelfde Ik denk niet dat als ik met jullie groep mee wil, dat ik door de ballotage commissie geaccepteerd word. Morgen lekker kiten op schellinkhout?
|
|
|
|
Tony-G
|
Inderdaad bij Fly Brazilië zie ik dat verschil . Maar bij Arke blijft hetzelfde zo te zien , Commissie om kopen? Hoeveel meter bier is goed ? Spreek je nog
|
|
|
|
Tony-G
|
Rich, ik denk toch dat ik einde oktober naar cumbuco gaan dus geen centimeter bier voor de commissie
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Krijg je al verlatingsangst Ries
|
|
|
|
PieNO
|
Het hoogte punt voor Ries is pas over 142 naggies. Dan is die weer thuis.
|
|
|
kees69
|
zijn er in oktober nog gasten in Brazil ? Net voor 3 weken geboekt :-)))))))
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
zijn er in oktober nog gasten in Brazil ? Net voor 3 weken geboekt :-)))))))
via welke organisatie heb je geboekt?
|
|
|
PieNO
|
Jammer kees69 wij hebben ook weer geboekt maar dan van 10 sept tot 17 sept met 11 man naar 0031.
|
|
|
kees69
|
Heb bij flybrazil geboekt. Hadden wel tickets beschikbaar die bij arkyfly waren uitverkocht
Had van jullie gelezen pieno. Worden er elk jaar meer volgens mij, wel gezellig en goed voor leuke filmpjes.
Blijf niet in cumbuco, reis langs de kust tot Jeri of misschien verder, tijd zat dit jaar
|
|
|
@LaurenS
|
Blijf niet in cumbuco, reis langs de kust tot Jeri of misschien verder, tijd zat dit jaar
Mijn idee
|
|
|