Langbeest
|
Mooie foto's. heb je nu bandjes aan je pak, om je duim om het omhoog trekken van je mouwen tegen te gaan???
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Whahaa. Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat zijn de bandjes van de mouwen van mijn thermo hemd. Het was niet koud maar ik vaar eerlijk gezegd altijd met een hemd onder mijn pak. In dit geval dus de lange mouwen ;-)
|
|
|
ronny
|
hhaa ik sta dr ook op
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
leuk om je even te ontmoeten HJ. mooie shots. je ziet dat Kim goed in de weg vaart met die blauwe rebel
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
leuk om je even te ontmoeten HJ. mooie shots. je ziet dat Kim goed im de weg vaart mey die blauwe rebel
Ik zie geen blauwe Rebel?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat is wederzijds El Rudo. Leuk jullie idd even te ontmoeten. Het was wel leuk om jullie gezichten te zien toen ik aan kwam lopen met mijn laarzen en helm op mijn hoofd maar ik hoor wel vaker dat ik de mode ver vooruit ben ;-). Ik heb nog een paar foto's van jullie en zal die er ff bijzetten.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Whahaa heb ik wel vaker last van ;-)
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mark my words.... volgend jaar is deze nieuwe mode trend overal te koop!! ;-)
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Pictures please van het modepopje in vol ornaat... Ben gek op mode... en het klinkt of Wimt ook wel interesse zal hebben in deze nieuwe technologische hoogstandjes zoals het duimbandje
|
|
|
piede
|
Mooie foto's, zo'n GoPro doet zn werk goed!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Die GoPro verbaasd mij ook iedere keer. Alleen blijf ik ruzie houden met het koppelen van de afstandbediening en de camera. Steeds ben ik er helemaal klaar voor en dan krijg ik de boel weer niet gekoppeld.
|
|
|
CCaptain
|
Aangenaam BIG-YOU Thx voor de pics. Leuk om weer even terug te kijken naar een ubergezellig weekend, nu we weer aan het werk zijn. Duidelijk een foto van jou, die avatar. Alleen zonder de nieuwe mode....
|
|
|
FlyingHigh
|
Als het goed is hoef je die afstandsbediening maar een keer te koppelen en dan werkt hij gewoon iedere keer. Bij mij althans wel
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ CCaptain. Zelf vind ik het ook altijd leuk om ff terug te kijken en zeker na een super sessie zoals deze. Hij staat hoog op de lijst van "de ideale sessie van 2013". tja die avatar kwamen mijn kids mee ;-)
@FlyingHigh. Dat klopt idd maar het lijkt meer op toeval. Dat maakt het soms wel erg frustrerend grrrr
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
HJ & het schorrie morrie van het Autostrand (althans, zo was het ooit), moet niet gekker worden GoPro wifi is direct het contact kwijt tussen remote en camera zodra 1 van beiden onder water gaat. Soms duurt het paren dan een eeuwigheid...
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Uhh schorrie Morrie van het autostrand, dat blijft toch wel een hele mooi spot. Kim fijn te zien H t je ook bij andere in de weg vaart. CCaptain waar blijft onze film.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat komt er ook nog een movie uit van jullie Uber weekeinde??!!!
|
|
|