Heel interessant idd, Ed. Precies wat je zegt, hij heeft soms zo'n hoge lijn, dat zou een surfer niet eens kunnen, de pull van de kite houdt 'm zo hoog.
Bonus: ik zie heel veel moves die ik ook kan. Nosedives, overpowered strapless board-offs, etc.
zo een scary golf dit, vind het super knap dat hij gebarreld wordt en hem nog zover uitkan rijden maar met een kite komt deze golf niet tot zijn recht. zie
ik sluit me bij barry aan, deze golf is gewoon met een kite minder mooi dan zonder. De lijnen die hij heeft (erg hoog aan het einde) zijn ook heel erg onnatuurlijk ofzo.
Bij Code Red is de golf agstaanjagender en hoger dan toen Reo er was. Reo lijkt me meer op ontsnappen naar de exit van de golf dan afrijden en spelen met de golf. Ik ga hem toch niet proberen na te doen.
Ik snap ook niet waar ik naar hebben zitten kijken. Zo'n mooie golf vergallen door zo'n stomme vlieger aan je bakkus. Laat die kite voor wat het is en ga dan gewoon surfen. Je doet zoiets alleen omdat het kan, niet omdat het enig nut of toegevoegde waarde zou bieden aan het gevoel van extase tijdens de eenwording met de flow van de natuur.