/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
... maar wel met iets kouder weer
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Dus Donderdag moet je vroeg (ook koud) gaan kiten en inpakken voor 13:00 Vrijdag kan je kiten met NW bij koude temperaturen. Geen idee wat het beste is.
|
|
|
Wimt
|
Ik ga niet. Wordt geen lol
|
|
|
Nature
|
gaat er wel iemand morgen ? ik ga wel ff representen op Ijmuiden in de ochtend hehe
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Sinterklaasverplichtingen... Lekker dan. Ben heel benieuwd want het zal wel flink gaan spoken. Had er graag bij willen zijn, desnoods om te kijken. Hopelijk mooi beeldmateriaal achteraf!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik hoop serieus dat het niet te hard gaat waaien.
Veel wind is leuk, maar zodra de vlagen de 60kn voorbij schieten is voor mij ook de lol er vanaf. Met een 4m kun je dan nog wel het water op, maar loopen en springen is met zo'n maatje niet meer te doen: veel te snel en je valt als een baksteen uit de lucht.
|
|
|
|
|
joosie
|
lekker dagje morgen wel opletten dus Maar die sint wil geen wind morgen
|
|
|
Wimt
|
Van mij mag die ouwe zak van het dak waaien, met zijn materialistfiche verafgoding. Was laatst bij mijn neefjes en nichtjes. Hadden op het laatst lamme handjes van al die tientallen pakjes scheuren, en die Kruidvat en Blokker plastic ligt na een maand al in de prullenbak. Nichtje van 8 kreeg een make-up koffer... Mag ze alvast zware metalen en chemicaliën op haar face smeren, ter behaging van wie??
|
|
|
tgroot
|
Hij lijkt wat meer naar het noorden te trekken. Hirlam geeft bft 9 , guru 40/50. Mij benieuwen of het doen word met een 6je. Bij 60kn ga ik het water niet op, bij 50 wil ik wel een poging wagen. 14 uur present op de zandmotor
|
|
|
Wimt
|
Gaat het mis, moet je de Sint nog snel sms en voor een gipssetje
|
|
|
BdB
|
Hij lijkt wat meer naar het noorden te trekken. Hirlam geeft bft 9 , guru 40/50. Mij benieuwen of het doen word met een 6je. Bij 60kn ga ik het water niet op, bij 50 wil ik wel een poging wagen. 14 uur present op de zandmotor
mafkees, klote dat ik morgen gewoon moet werken
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
vergeet de lieve vlaagjes niet van 100 tot 120 km/h....da's met geen enkele kite lekker en zelf gevaarlijk. Dus weet waar je aan begint, niet zeiken als het misgaat.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Verdorie ik kan er niet tussenuit, daar baal ik wel een beetje van....... Dan morgenochtend maar een nabrander op de zm
|
|
|
EddyC
Geen avatar
|
Wind is een dik uur vroeger dan verwacht: al 30-40 knopen om 9:00 bij 250 graden (WZW) Dus niet meer de moeite om te gaan rijden
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Vannacht komt de echte stormvloed pas van 3m+.
Nog heel even geprobeerd te varen op de dam rond 12u maar het werd al snel harder en harder en kreeg de vlagen er niet meer uitgeremd terwijl ik al met een 6m voer. Volgende keer beter.
|
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
|
@mvbtje Wind komt uit NW en stroming uit noord en de hele Noordzee wordt opgestuwd naar België/UK to: maar die opening is smaller dan waar het vandaan komt - dus krijg je flink wat opstuwing (de watermoleculen gaan in de file staan )
|
|
|
tgroot
|
Net nog even voor zonsondergang naar de zandmotor geweest om een poging te doen met de 6. kon amper blijven staan aan de kant, rakje of 4 gemaakt en wat sprongetjes maar was echt te gek. Wel filmpje gemaakt maar dat stelt dus niet zo veel voor.
De zandmotor was in principe gewoon zee zo hoog stond het water, toch leuk om eens geprobeerd te hebben.
Maar zoals verwacht boven de 40kn word het wel erg lastig, en is er meer sprake van overleven dan kiten.
Toch wel ff pret gehad
|
|
|