nieuw board

BaSS

Berichten: 545
Antwoord #25 December 10, 2013, 22:27:21
edit2Rapporteer  
Laura het kan je niet ontgaan zijn dat alle echt stoere toppers op een F-One Trax board varen.
Iedereen was dan ook (volledig terrecht!) stom verbaasd dat ik nog geen Trax had, maar hij staat in bestelling en ik hoop hem half dec te hebben!

Fijn dat je al bijna weer terug bent, welk board dan ook!
bramvk

Berichten: 118
Antwoord #26 December 11, 2013, 11:20:48
edit2Rapporteer  
X-ride North, alleen maar goede ervaringen mee op alle vlakken. Varen in veel choppy condities is geen probleem. Ik heb zelf de 2012 versie.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #27 December 11, 2013, 21:37:33
edit2Rapporteer  
Vane is mooi,goed en goedkoper laternatief, daarnaast is de x-ride idd prima maar niet zo freestyle geoirenteerd. Cabrinha Custom is/was ook atlijd goed. Nobile NHP ook en shinn heeft ook keus Smiley
laura

Geen avatar

Berichten: 63
Antwoord #28 December 11, 2013, 23:18:48
edit2Rapporteer  
Laura het kan je niet ontgaan zijn dat alle echt stoere toppers op een F-One Trax board varen.
Iedereen was dan ook (volledig terrecht!) stom verbaasd dat ik nog geen Trax had, maar hij staat in bestelling en ik hoop hem half dec te hebben!

Fijn dat je al bijna weer terug bent, welk board dan ook!

Ja die trax gaat het misschien wel worden. Enige nadeel is dan dat ik ook stoer moet gaan doen, ik weet niet of dat helemaal gaat lukken. Maar tegen die tijd hoor jij bij de stoere toppers en kun je me misschien wat tips geven...
BaSS

Berichten: 545
Antwoord #29 December 11, 2013, 23:43:21
edit2Rapporteer  
schater

Wanneer mag je weer op het water staan?
Mocht ik die Trax dan inmiddels hebben dan kan je hem natuurlijk eerst eens even goed proberen.

Daarbij vergat ik te melden dat ik de Trax om vrijwel exact dezelfde redenen als jij zoekt heb gekocht.
Het verschil met mijn vrijwel platte (wel rocker, maar niet concave etc) north select is echt enorm.. alsof ik op een luchtkussen stond in de chop. Het verschil bij het landen van een sprong was helemaal enorm én totaal geen spray!

Ik heb overigens ook de OR Mako Wide en Classic en dat zijn leuke borden, maar dat zou ik meer eens doen voor de lol/erbij dan als hoofd board.. zeker als je wat meer tricks wilt gaan doen.

laura

Geen avatar

Berichten: 63
Antwoord #30 December 12, 2013, 10:39:27
edit2Rapporteer  
Theoretisch zou ik binnen nu en 2 weken op het water kunnen staan. Maar ik behoor niet echt tot de helden die in wetsuit deze kou (en de ergere kou die nog moet komen) trotseren. En aangezien ik nu eerst een nieuw board moet,  moet dat droogpak nog even wachten.

Dus je aanbod neem ik graag aan, maar over een paar maanden dan, als de minder stoere mensen weer het water op gaan Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #31 December 13, 2013, 00:51:10
edit2Rapporteer  
Laura het kan je niet ontgaan zijn dat alle echt stoere toppers op een F-One Trax board varen.
Iedereen was dan ook (volledig terrecht!) stom verbaasd dat ik nog geen Trax had, maar hij staat in bestelling en ik hoop hem half dec te hebben!

Fijn dat je al bijna weer terug bent, welk board dan ook!

Ja die trax gaat het misschien wel worden. Enige nadeel is dan dat ik ook stoer moet gaan doen, ik weet niet of dat helemaal gaat lukken. Maar tegen die tijd hoor jij bij de stoere toppers en kun je me misschien wat tips geven...
gewoon boots erop en aan de waterkant gaan staan en vertellen wat je allemaal kan en doen alsof je kan wat je nog niet kan...
BaSS

Berichten: 545
Antwoord #32 December 13, 2013, 01:01:44
edit2Rapporteer  
hahaha  schater !
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.