Ziet r goed uit Gilion
Ik zie 2 grote voordelen mbt de CS3:
- safety lijn die nu ook door de depowerslag loopt
- zachtere barendeindstukken die niet meer bij op en afwikkelen van de lijnen zullen 'haken'
Deze dikkere geprofileerde grip, is die zachter dan voorheen?
Nadeel: je hebt alleen nu nog maar 1 vaste maat per barbreedte
Benieuwd naar de prijs...
PS
- Is de swivel intussen veranderd? of nog steeds dezelfde mickey mouse?
- QR mag dan wel werken, iets meer sophisticated (met swivel, minder bouten en onnodige gaten) vergeleken met de rest zou toch 'gelikter' wezen, maar dazzz een goede evolutie stap naar de CS5...
Wij zijn van die verstelbare barren afgestapt omdat vrijwel niemand het gebruikt. Als een bar 400-500 euro kost snap ik dat je er niet meer wil kopen dan 1. De CS4 bar in Medium (50 CM) kan op elke maat 12 t/m 6m ligt wel een beetje aan de vaarstyle maar in princiepe goed.
er zijn overigens 3 maten:
43 CM (SMALL) / 50 CM (Medium) / 55CM Large.
Prijs is maar E249,95
Overigens gebuikt jurriaan de 43 voor alles t/m 12m voor Freestylen
De Mickeymouse swivel is vervangen voor een 3 hoekige variant foto hiervan heb ik even niet bij de hand.
Wat de QR betreft can't make everybody happy. QR moet werken en dat doet deze. Een swivel op een enkel depowekoord met buisje op de QR is nog niet bestaand maar we zijn hard aan t tekenen om dit voor elkaar te krijgen.
zelf wil ik geen poespas aan mn QR en dat is met de huidige QR precies het geval de boutjes zittn er natuurijk niet voor niet.
1 boutje kan je t safety pinnetje vervangen om welke reden dan ook.
andere kan je een lange Chickenloop erop zetten welke later deze maand als sparepart leverbaar zijn.
Deze zal geen donkeydick hebben en specafiek voor de freestyler.