Wat ik een aantal vriendengroepen zie doen is hun tassen aan elkaar maken met een cijferslot, als je genoeg tassen aan elkaar knoopt maakt dat het jatten ook al een flink stuk moeilijker en het is goedkoper dan zo'n grondanker.
Vandaag met de ontwerper op 't strand gesproken, er is wel over nagedacht. Als je het handvat eraf haalt kan je er een staalkabel met slot doorheen doen waar je je spullen en handvat aan vastmaakt. Tevens zorgt die kabel ervoor dat je het handvat er niet meer op kan plaatsen. Als de prijs in de toekomst zakt dan vindt ik 'em wel interessant worden, even in de gaten houden.
stanleymes ..... en hup loop je met de hele meuk het strand af .......
Tegenwoordig neem ik maar 1 kite mee en 1 board .... de rest blijft veilig in de auto (ofschoon ze bij mij op de autoplaya al eens in de auto hebben gezeten.... )
Kijk! Weet ik waar het handvat blijft idd! Was vandaag op Rock en een soort 'familie' bleef maar bij onze tassen draaien en staan. Zo'n slot-anker is dan mss wel wat gerust stellender.
@loek, het is mss ook wat diefstal vertragend als een tas ineens vast blijkt te zitten!
Mooi initiatief maar het blijft lastig om je spullen te beschermen. Gewoon al het overbodige in een verzekerde auto laten liggen is toch de beste optie denk ik. Zelf heb ik de sleutel altijd in mijn pak en liggen alleen tas en pomp op het strand.
Uiteraard is het zoals eerder genoemd diefstal vertragend. Als je echt wil krijg je alles mee.. Mochten er toch nog op of aanmerkingen zijn, ik ben vrijdag te vinden op de Maasvlakte/ Slufter met BeechLock!