manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
he richard, je moet wel met je tijd mee gaan, ik kan op mijn android tablet de filmpjes van vimeo niet zien, wel die van youtube, dus nu weet ik nog steeds niet wie Coos is.....
|
|
|
|
|
BaSS
|
"Ik zit je janke van emoties achter mijn toetsenbordje kan amper meer type Basss"
Haha, ja het kwam wat sentimenteel over zie ik nu.. het was meer als reactie op Peer, ik ben verder natuurlijk heel stoer.
|
|
|
|
jw009
|
Als je lekker en goedkoop wilt eten moet je bij Emidio's gaan eten, het verborgen geheim van Sal. Beetje moeilijk te vinden, ze hebben ook geen uithangbord ofzo. Maar als je met je rug naar de Mitu shop staat (3e straat vanaf het strand) ga je de eerste links een steegje in en dan zit het aan je linkerhand.
We hebben daar 1 dag van de kaart besteld, alle andere dagen hebben we gewoon de kokkin haar gang laten gaan. Aanraders zijn de Caichupa (nationaal gerecht), Caldo de Peixa en Esmurgal (staan allemaal niet op de kaart). Die laatste is een bijzondere diepzeevis die ze vangen met een hengeltje. Niet vaak te krijgen maar als je de kans krijgt zeker doen!
|
|
|
Gehaktdag
|
Op het centrale pleintje waar veel restaurantjes zitten heb je ergens aan de doorlopende straat ook een Italiaans tentje op de 1e verdieping met uitzicht op dat pleintje. Ook een aanrader om te eten! Voor de rest niet bij andere tenten eten op datzelfde plein.
|
|
|
|
Giertje
|
Bass Richard neemt toch zijn maitresse (Tooss) mee om te koken
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
bij angela's aan het strand kan je ook lekker eten is ook niet heel makkelijk te vinden als je op pleintje met wifi staat dan naar links en zit het aan de rechterkant heerlijk romantisch onder de TL lamp eten maar wel erg lekker
|
|
|
TBK
|
Wees gerust Bass, Coos neemt een pan zelfgemaakte gehaktballen mee en Richard een pan andijvie stampot met spekkies voor de hele week ! De rest van de week hoef je alleen maar. Aan pompen , kiten en drank te denken. Valt mee toch ?
|
|
|
BaSS
|
De rest van de week hoef je alleen maar. Aan pompen , kiten en drank te denken. Ah.. das makkelijk... dat doe ik het hele jaar al! Ik wil liever niet horen hoe Coos die gehaktballen denkt mee te smokkelen..
|
|
|
Tony-G
|
Veel plezier jongens ,Volgende jaar wil ik ook me (kitehigh_kitesmiley)e. Ik heb een beetje te laat van Richard gehoord dat jullie zouden gaan en had dus al een wintersportvakantie geboekt.
|
|
|
BaSS
|
Top Tony, jammer van deze keer, maar... vergeet niet dat we aan het einde van het jaar nog een "Cumbuco Grupo Segundo" (na september) moeten samenstellen he? Jij ook veel plezier daar en na al dat overwerk extra genieten natuurlijk
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik zou ook wel een keer met jullie mee willen op een speciale kite vakantie. In september op Fuerteventura lag mijn vriendin mooi te zonnen terwijl ik aan het kiten was, maar die liep alleen maar te miepen dat ze gezandstraald werd
|
|
|
Tony-G
|
Hoi BaSS< long time no see man. Beste wensen nog. Alles goed? Zeker voor oktober een leuke groep samen stellen en naar Cumbuco . Komend weekend ga ik naar Frankrijk een lang weekend snowboarden, maar er ligt niet zoveel sneeuw .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik was de zolder aan het opruimen. En wat zag ik in een oude doos. Heul veul centjes. Ik zal eens aan de baas vragen of ik een weekje vrij kan krijgen. Ken ik mooi jullie lastig vallen op het strand van Sal door mijn kite op 12 uur te zetten.
|
|
|
TBK
|
Top Taco, we vertrekken 6 maart dus boeken die hap ! Ps. Er zwemmen wel grote vissen Haa........
|
|
|