jw009
|
Ik kan je adviseren om geen retour te betalen voor je kitebag, gewoon in NL een enkele reis betalen. Op het vliegveld in Sal werd er niet naar gekeken en hebben we niet hoeven te betalen.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
zoo.... nog even een aankoop gedaan voor Sal! Ik ben d'r klaar voor!
|
|
|
TBK
|
Weer een hoopt touwtjes Marco !
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
zoo.... nog even een aankoop gedaan voor Sal! Ik ben d'r klaar voor! Wat is dat? Een windscherm. Wel mooi om achter te zitten als het hard waait..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat is dat? Dat is een matras. Hotel schijnt geen matrasse te hebbe, hier motten we in slapen, hij moet ze alleen nog in 6 en snijden
|
|
|
|
Gehaktdag
|
Ik kan je adviseren om geen retour te betalen voor je kitebag, gewoon in NL een enkele reis betalen. Op het vliegveld in Sal werd er niet naar gekeken en hebben we niet hoeven te betalen.
Inderdaad, zelfde ervaring hier
|
|
|
TBK
|
zoo.... nog even een aankoop gedaan voor Sal! Ik ben d'r klaar voor! Wat is dat? Een windscherm. Wel mooi om achter te zitten als het hard waait.. Neem je wel een zootje Haringen mee Taco , er zitten nl nogal wat scheerlijnen aan dat windscherm! :-)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
zoo.... nog even een aankoop gedaan voor Sal! 1 Ik ben d'r klaar voor! Wat is dat? Een windscherm. Wel mooi om achter te zitten als het hard waait.. Neem je wel een zootje Haringen mee Taco , er zitten nl nogal wat scheerlijnen aan dat windscherm! :-) 1 haring mee is méér dan genoeg hoor!:-)
|
|
|
|
PeeWee
|
Lache weer mannen. Nog twee weekies en dan hop naar Sal, weer eens onder een kite hange. Hoop dat ik het niet verleerd ben..
|
|
|
|
|
flupje
|
Haha mijn vriendin wil in de meivakantie weg, wil ze naar de kaapverdische eilanden Kan je voor ClubHotel RIU Funana ook kiten ?
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Haha mijn vriendin wil in de meivakantie weg, wil ze naar de kaapverdische eilanden Kan je voor ClubHotel RIU Funana ook kiten ? als je van aflandige wind houdt wel!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Een van onze badgaste Coos heeft er echt zin in Stilll ! rond oud en nieuw vroeg richard ga je mee een weekie kite en na dat ik ja zei is t over met mn zorgeloze leventje haaien . inentingen bagage boardjes doorzagen kilo s bankpas aanpassen plopsaland wil der een zn schoonmoeder mee neme vervoer skiphol sta je zomaar op n zwarte lijst lxbxh koffer visum toeristen belasting krest mn lebtoppie ook nog van al die mail en t ergste is ik ken me net an staande houwe op mn plankie hoeveel nachies nog ????????????/
|
|
|
Haring High Richardt
|
Even nog een vraagje over het huren van een terrein wagen of het nemen van een taxi We zijn met 6 personen 10 euro pp taxi per dag x 6 dagen is 60 euro maal 6 personen = 360 euro taxi kosten totaal. Wat kost een terreinwagen voor een week ?? Heb zitten kijken naar verhuur bedrijven maar kan eigenlijk niks vinden ?? Voor de bagage heb ik gekeken op de site van Transavia om apart ruimte bagage bij te boeken Ruimbagage 20 kilo is gratis 23 kilo 15 euro enkele reis en retour 30 euro 26 kilo 35 euro enkele reis en retour 70 euro We zitten te denken om 23 kilo enkele reis bij te boeken voor 15 euro. Wat zijn de ervaringen op de terug reis ?? Wordt er scherp naar het gewicht gekeken ?? Hoe is de controle op de terug reis ?? 15 euro extra is toch 3 familiebakke kibbeling zonderrrrr saus
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
We gaan gokken op een enkel reisie voor 15 euries, volgens eerdere ervaringen van bad gaste die er geweest zijn. Schijnt dat ze op de terugreis nergens naar kijken (hopen we) . Scheelt toch weer 3 familie bakke kibbeling zonder saus !!!! En een terreinwagen is even kijke wat tie kost voor 6 badgaste . Denk dat we dat ter plekke motten regelen hier kan ik niks vinden van verhuurbedrijven
|
|
|
TBK
|
Je kan beter gewoon een taxi regelen op Sal. Voor een week gewoon afspreken met die gasten wat betreft ophalen en brengen.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik gaan nie in dat lelijke rooie ding zitten. We kunnen ook een fiets huren. Jij voorop ik op de pakkiesdrager. Stuur en trap jij hou ik je pomp vast en zeg harder en links/ rechts af.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
En scooteren met zijn allen? Das toch ook lachuh?
|
|
|