Gehaktdag
|
Damn ik zou ook nog wel een keertje terug willen, mooi strandje daar dat kitebeach
|
|
|
FlyingHigh
|
25 graden en het nog koud hebben. Hoe krijg je het voor elkaar man?? Nog aan het bijkomen van dat gepomp zeker? Gelukkig kan je hier weer je elec. pomp gebruiken. Mooi dat jullie het gezellig gehad hebben mannen. Nu weer heerlijk knalluhh in het hollandse sop.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ben toch altijd trots op jou Bas. Wat zul je trouwens een conditie hebben opgebouwd van al dat gepomp. Goed hoor. En nou volhouden. Lekker hier de draad weer oppakken en rammen met die hap
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik ben toch altijd trots op jou Bas. Wat zul je trouwens een conditie hebben opgebouwd van al dat gepomp. Goed hoor. En nou volhouden. Lekker hier de draad weer oppakken en rammen met die hap conditie had bas zeker wel gekregen... Dat uitte zich in onophoudelijke spraakwatervallen, met name over ellenlange verhalen over los angeles... tjeezus, wat ken die lulleh Heb een topweekie gehad, ben vandaag nog heerlijk aan het bezinken en nagaren
|
|
|
BaSS
|
Hey Marco, moet ik je rug nog insmeren!?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waar blijft de film!? Coos heeft 5 uur ruim gefilmd wat ik moet terug brengen naar 2 keer 5 mimuten minimaal. dussssss !!!!!! Damn ik zou ook nog wel een keertje terug willen, mooi strandje daar dat kitebeach Dit was ons vaste duinpannetje lekker uit het windje en lekker boute en ........... Is de vlag met de badgaste on Tour al in de maak Basss, ??? voor ons duinpannetje overal in de wereld ???
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hey Marco, moet ik je rug nog insmeren!? ook ff goed tussen mijn schouders ja...
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker hoor Ries. Vooral dat eerste shot. Taco zijn kite zeker weer. Of hij staat op 12 uur of hij ligt in het water.
|
|
|
BaSS
|
Ik wil niet klikken, maar dat was Tacoooo ja.
|
|
|
TBK
|
Top trailer Ries, ik was al bijna vergeten waar we geweest waren. Ben nog steeds misselijk van die Baraonda Ballen , jij ook ! Ps. Taco is wel met een kwartier vooruit gegaan, moet je opletten als ie straks die kite onder 'm doorloopt.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat weer een top trailerd Ries, Heb nu alweer heimwee. Wanneer gaan we weer boekuh? Ik heb deze vakantie flinke progressie gemaakt. Heb zelfs mijn kite op kwart over twee weten te zetten. En ja dat was mijn kite. Kite op half drie was iets teveel van het goeie. Vandaar dat die in het water kwam. Ken niet wachten op de movie.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Die baraondaballen waren super! Jammer dat het complete gerecht maar 7 ballen was van wel minstens 2,5 cm doorsnede... Ik geniet er nog van na!
|
|
|
Strapless
Geen avatar
|
Was een top vakantie badgaste!!! En wat een super trailert :-) met de lach van mijn surfie Bart!!!
|
|
|
BaSS
|
Heyyyyyyyy Jennnnnnnnnn!!!!!!!!!! Goed thuisgekomen jullie? vd zomer es ff afspreken daar bij jullie op de spot he? Wij nemen de BBQ mee
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Leuk dat je je (weer) aanmeldt hier Jennifer! Wil nog ff zeggen dat ik jullie een topstel vind samen!... Wat Bas zegt klinkt goed! ... Leuk!
|
|
|
Dubb
|
He mannen, wij, Ferry en ik ook weer terug van top weekje Sal, vrijdag zowaar met haaien gekite...echt waar. De sokken van Coos zijn trouwens ook weer terecht, haha gr Hanno
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Haai Hanno, haaien? Die zaten toch alleen aan de westkant? Dat lijkt me best wel ff schrikken zo'n beest, waar kwam je die tegen dan? ... heb je Coos zijn sokken meegenomen? anders moet je ze ff naar hem opsturen, hij zal d'r vast blij mee zijn!
|
|
|
Dubb
|
Bart heeft de sokken, en die haaien zaten gewoon net onder de eerste branding op kitebeach, bij laagwater gewoon tussen de schildpadden. Niet groter dan 1,50m maar toch...
|
|
|
TBK
|
De sokken van Coos zijn dus helemaal niet stuk gegaan door het hoogte lopen, maar ze zijn gewoon aangevreten door de haaien tijdesn zij top sessies. Wat een bikkel die Coos en wij maar zeggen dat er alleen maar schildpadjes zwemmen.
|
|
|
Strapless
Geen avatar
|
Heyyyyy Bassss, de terug reis ging snel "bek af van het pompen, dus heerlijk geslapen"!!! En ik vind het een goed plan, jullie zijn van harte welkom in W-City
|
|
|
Haring High Richardt
|
Laatste bericht van martijn die ons barahonda heeft aan geprijsd heeft nu voedselvergiftiging http://hanglos.nl/forum/zelf-gemaakt/topics/311421MARTIJN767 16 March // 2014 // 16:46 + 1 0 Haha. Mooi dat jullie het goed hebben gehad! ik ben wel weer klaar met dat Eiland. Zit nu nog steeds thuis met een voedselvergiftiging, daar opgelopen..... ohhh! Hoor nu pas dat jullie ook last hebben gehad. bij baraonda nog wel, haha. Lekker dan. Geef nog eens een tip.... was dat op zondag? Hoorde ik dat goed? ik heb er toen ook gegeten. Di brak bij mij de pleuris uit.
|
|
|
|
Gehaktdag
|
Hebben jullie ook nog wat lokale sal hoeren aan de haak geslagen?
|
|
|