Zelf betalen voor je redding vanaf 7bft in België

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #25 Maart 30, 2014, 23:03:21
edit2Rapporteer  
helaas zullen onze spots in zuid nederland overlopen met kiters uit belgie!!!
vind ik geen probleem want als ik ga kiten reis ik ook naar andere spots !
helaas hoor ik zelden iets van het NKV ! alhoewel ik lid ben !
uitbreidingen van nieuwe spots ????

laat eens iets horen ????


Zou je eens naar de ALV moeten komen, kan je het de NKV vragen. Wink
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #26 Maart 30, 2014, 23:21:21
edit2Rapporteer  
Dat worden nog leuke discussies in Belgenland.
Wat nu als het 27/28/29 knopen waait? Oke misschien zullen ze wel rekenen vanaf 30 knopen gemiddeld. Maar toch. Vreemd beleid. Op het moment dat het hard regent kun je ook gaan opdraaien voor de hulpdienstkosten als je per ongeluk een ongeval veroorzaakt? Immers buien kun je op de radar aan zien komen toch? en dan neem je ook het risico van mogelijk verminderd zichtsvermogen of remweg. En zo kun je nog wel even doorgaan. Echt belachelijk. En als het nu schering en inslag was, maar ik denk dat dat ook wel meevalt.
Patrouilles vande reddingsbrigade in de zomer langs de stranden is vele malen duurder.. toch hoor je niemand over een entreeprijs om op het strand te mogen komen omdat er mogelijk iets kan gebeuren.
Symboolpolitiek, waarbij ze de meest in het oog springende (soms letterlijk) elementen er uit pikken.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #27 Maart 31, 2014, 08:29:32
edit2Rapporteer  
Dus de toeloop aan surf-Belgen in ons landje blijft komen, want hier kunnen ze goedkoper in de problemen raken Tongue

misschien iets voor "Blonde Geert": .....  ?

"Ik zeg jullie, willen jullie op onze stranden, in ons Nederland meer of minder surfBelgen? ..........

"Dan gaan we dat regelen".



En willen we hier aan de kust meer of minder surf limbo's?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #28 Maart 31, 2014, 12:56:07
edit2Rapporteer  
Marc en Arend-Jan, praat jullie onenigheden eens een keer goed uit in plaats elke keer maar moddergooien in een discussie die geen van beiden online gaat winnen.
feddomw
Gast
Antwoord #29 Maart 31, 2014, 14:04:20
edit2Rapporteer  
Marc en Arend-Jan, praat jullie onenigheden eens een keer goed uit in plaats elke keer maar moddergooien in een discussie die geen van beiden online gaat winnen.

+1. En ook een discussie die de rest van ons geen reet aan gaat en/of ook geen reet interesseert.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #30 Maart 31, 2014, 16:13:51
edit2Rapporteer  
Dus de toeloop aan surf-Belgen in ons landje blijft komen, want hier kunnen ze goedkoper in de problemen raken Tongue

misschien iets voor "Blonde Geert": .....  ?

"Ik zeg jullie, willen jullie op onze stranden, in ons Nederland meer of minder surfBelgen? ..........

"Dan gaan we dat regelen".



En willen we hier aan de kust meer of minder surf limbo's?

ik zeg: " minder, minder, minder, minder, 16x "...........  YeSS

Ik wordt knettergek van die zachte geeeeeeeeee's ..........  Grin

en als het kan ook graag wat minder indo's .......
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #31 Maart 31, 2014, 16:57:08
edit2Rapporteer  
Marc en Arend-Jan, praat jullie onenigheden eens een keer goed uit in plaats elke keer maar moddergooien in een discussie die geen van beiden online gaat winnen.

+1. En ook een discussie die de rest van ons geen reet aan gaat en/of ook geen reet interesseert.
En juist daar zit ik van te genieten ;-)
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #32 April 02, 2014, 09:21:54
edit2Rapporteer  
helaas zullen onze spots in zuid nederland overlopen met kiters uit belgie!!!
vind ik geen probleem want als ik ga kiten reis ik ook naar andere spots !
helaas hoor ik zelden iets van het NKV ! alhoewel ik lid ben !
uitbreidingen van nieuwe spots ????
laat eens iets horen ????

Dat het met de communicatie van de NKV naar haar leden beter kan en moet , daar heb je een punt.
We zitten op dat gebied nu net in een soort van transitie ( o.a. nieuwe website in de maak, inzet op nieuwsbrieven enz ) Vergeet echter niet dat we een organisatie zijn die vnl draait op het werk van vrijwilligers. Daarnaast, vind maar eens een vereniging waar je ( incl een WA verzekering! ) per jaar € 35,-  contributie betaald.  Ik durf te stellen dat zonder het werk van de NKV onderhand 50% van de NL kitesurflocaties waren verdwenen c.q. alleen nog maar voor een plaatselijk clubje toegankelijk zijn

Dan de feiten:
Het gros van de kitesurfers gaat bij 7 Bft niet meer het water op. Ik heb ook nog nooit een overvolle spot gezien bij 7 Bft.
Op die momenten dat het met 7 Bft fout gaat is er bijna altijd sprake van "onvoldoende kennis en ervaring" van de betrokken kitesurfer. De basis van de veiligheid bij het kitesurfen ligt hem in het gegeven "goede keuzes / beslissingen maken"  Persoonlijk zouden ze naar mijn mening iedere idioot die bijvoorbeeld met aflandige wind in de problemen komt de volledige rekening moeten presenteren.
Maar ja da's persoonlijk.......

En als je alles wilt weten over de NKV dan kom je natuurlijk naar de Algemene Leden Vergadering    https://www.facebook.com/kitesurfvereniging

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #33 April 02, 2014, 19:22:24
edit2Rapporteer  
goed gesproken Tom ......  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.