Beide kites prima! Zelf ben ik helemaal weg van de nieuwe 2014 Switchblades. Als je meer richting de freestyle wil, dan zou ik eerder voor de Switchblade gaan. Deze is zeer aangenaam als je hem uithaakt. De Evo wil iets eerder in de backstall springen. Verder is de Evo echt wel een lekkere springkite met boost in de afsprong en is de low-end echt prima! Waarom geen Dice in optie trouwens? Afgelopen maand in de test gehad en meegenomen naar Kaapverdië. Wat een fijne alleskunner! Maar ik heb nog niet eerder beide kites op hetzelfde moment getest, dus een 100% eerlijke vergelijking kan ik je daarom niet geven.
Als ik jou was zou ik gewoon even de eerstvolgende testdag beide gaan testen. Wat je lekker vind blijft altijd erg persoonlijk.
Ik heb de swichblade. De 2013 bar van de cabrinha vind ik is erg overzichtelijk. De geplastiviseerde lijnen zijn erg gemakkelijk in het gebruik. De kite is stabiel en makkelijk te contoleren. Testen is altijd het beste volgens vele mensen op dit forum. Denk dat niet fout kan gaan met je keuze.