martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Vind het toch altijd een soort van jammer dat je dan zelf ineens niet meer de nieuwe versie hebt Ben wel erg benieuwd wat er allemaal gaat veranderen. De afdekking van het ventiel van de Nitro 3 zullen ze bijvoorbeeld wel overnemen, maar verder zou ik het niet zo snel weten. Edit: ik zie nu pas dat er een heel lijstje bij staat wat verbeterd moet zijn...
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Mooie kleurtjes hoor En de verbeteringen zijn denk ik 'spot on'. Helaas... ,ik heb mijn EV2's pas een jaartje. Ze zijn nog lang niet aan vervanging toe. En ik vind het echt super fijne kites. Ik denk dat ik de EV3 aan mij voorbij laat gaan
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Nou, ik heb een 7 V2 en 9 V2, en daar ben ik zeer tevreden mee. Maar m'n 11 V1 mag wel vervangen worden. Dus er gaat een V3 11 of 13 komen. Je mag er wel eens aan hangen als we elkaar tegenkomen En misschien zet ik de V2's wel te koop, en haal ik V3's dan. De verbeteringen zijn voornamelijk wat fijnafstellingen nav terugkoppeling van de gebruikers. Van de foto's die ik gezien heb tot nu toe lijkt de outline van de kite praktisch hetzelfde te zijn. Alleen de wingtips zijn niet echt goed te zien op de foto's. Ik heb overigens geen problemen gehad met de 'lange bridles' van de eerste Elements. En ze springen prima de hoogte in, kost alleen iets meer techniek. Nouja nog even geduld
|
|
|
|
Faxie
|
zijn dr nog nieuwe plaatjes of specs van de v3 of moeten we echt wachten..
Nog even wachten. Specs zullen pas bekend zijn als de kites beschikbaar zijn. Foto's zullen nog wel binnendruppelen voor de release.
|
|
|
martindj
|
Is die rand aan de kite nou rood of oranje? Oranje zou een mooi Hollands tintje zijn aan de kite
|
|
|
Faxie
|
Is die rand aan de kite nou rood of oranje? Oranje zou een mooi Hollands tintje zijn aan de kite Een donkere tint oranje volgens mij. Beetje zoals de dozen van Mora
|
|
|
|
|
Faxie
|
Ben zeer benieuwd, waar zijn ze in de test?
Bij team riders zie ze hebben. Switch is bijna klaar met het opzetten van een nieuw systeem. Dan kan je op de site vinden welke team riders er mee varen. Ik ga in ieder geval een 13 halen. Wellicht nog een 9 en/of 7 erbij. En ik vaar in omgeving Zeeland/Slufter.
|
|
|
|
Faxie
|
zeg is er al wat bekent??
Bekend. Nouja release is begin Juni, dus wellicht deze week. Ik heb nog niks concreets helaas.... Ik krijg wel een beetje het idee dat ze daar bij Switch te veel hooi op hun vork aan het nemen zijn. Teveel dingen tegelijk bezig voor een relatief klein bedrijf. Nog even geduld
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik krijg wel een beetje het idee dat ze daar bij Switch te veel hooi op hun vork aan het nemen zijn. Teveel dingen tegelijk bezig voor een relatief klein bedrijf.
Hoezo dat?
|
|
|
Faxie
|
Ik krijg wel een beetje het idee dat ze daar bij Switch te veel hooi op hun vork aan het nemen zijn. Teveel dingen tegelijk bezig voor een relatief klein bedrijf.
Hoezo dat? De lange stiltes na een aankondiging. En ze waren tegelijk bezig met de Nitro3, Element3, MJComp2, een LW kite, en het nieuwe teamrider systeem. Dan krijg ik gewoon het idee dat ze iets teveel tegelijk doen. Nouja belangrijkste is dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt Duurt alleen zo lang
|
|
|
martindj
|
Volgens mij is de Nitro 3 netjes op tijd uitgekomen. De element 3 en mj comp staan voor begin juni, dus wat mij betreft kan dat nog wel een week duren. Voorlopig nog geen slecht nieuws denk ik.
Dat teamrider systeem heb ik geen inzicht in en de lw kite is nog niet officieel aangekondigd volgens mij.
Los hier van maak ik me sowieso geen zorgen, want ben nog steeds prima tevreden en mijn element v2's :-)
|
|
|
|
Faxie
|
Nitro 3 hebben ze lang geheim gehouden, en die kwam dan ook vanuit het niets. En zo zou het ook moeten zijn. Niet iets aankondigen als iets wat al zo goed als klaar is, en dan de mensen nog 3 maanden laten wachten. Zoals de V2 Bar en MJComp V2. Kan dan wel zijn vanwege complicaties op het laatste moment, maar wacht dan gewoon nog even met die aankondiging... En tja, Naish die al met 2015 materiaal komt... da's wel heel vroeg allemaal. Ik ben overigens ook erg tevreden met m'n V2 Elements. Superkites en echte alleskunners. Maar heb ze wel in de verkoop zodat ik ze eventueel kan vervangen voor V3's. Gewoon omdat het kan Ik ga in ieder geval een 13 halen.
|
|
|
|
|
|
|
Local
Geen avatar
|
Maar geen golf te zien, of jullie hebben betere ogen dan ik. Net even een ochtend sessie geprobeerd maar was net te weinig en nu is ie al weer een paar knopen minder, word tijd voor een groter board.
Ik wilde eigenlijk vragen of dit weer een 3 struts kite word, want op die foto waar je alleen beide wingtips ziet leek het even misschien van niet. Maar op de eerste foto zie je het wel bijna helemaal goed, dan zal de windrange denk ik ook wel weer ongeveer hetzelfde worden als v2/v1. (Oeps maak dezelfde fout als een poster hierboven, door het engelse stukje even niet te lezen) Maar ben toch nog steeds nieuwsgierig naar de windrange.
Ik ben wel benieuwd naar de prijzen en van de MJ.
PS: Fotootje nog even gedraaid maar zie nog steeds niks, maar zie nu wel dat er 2 kite(golf)surfers te zien zijn. Misschien dat je daaruit kan opmaken dat ze een turn doen ofzo op een golfje ? BTW degene met de element vaart wel op een totaal ander board als de andere, maar beide strapless.
|
|
|
Faxie
|
Die golfsurfer heeft wel iets vast. Of een campole, of een bar. 't Is niet echt duidelijk. De Element is nog steeds een 3 struts medium aspect kite. Het bereik zou groter geworden moeten zijn, hoewel de V2 toch al een flink bereik heeft. M'n V2 9 vaar ik van 16-17 knopen tot 35 als het moet. Dat is wel absoluut low end en de max high end. Die kerel aan de Element is 'Top Hat', een of andere ouwe surfhippie met een hoed. Toffe kerel wel Zo te zien vaart hij met een Firewire Vanguard
|
|
|
Local
Geen avatar
|
Dus de high end van deze kites zit ook wel goed ? Want die van die nitro's is super goed, maar vind de low end wat tegenvallen maar kan aan mijn oude boardje liggen. En ben er ook achter gekomen dat mijn gewicht zich toch ergens boven het gemiddelde bevind.
Er staat trouwens al een eerste review op het forum bij switch, maar degene vind zichzelf een beginneling met springen. Ik heb het zelf nog niet helemaal gelezen, las wel dat deze kite ook goed met vlagen om weet te gaan.
|
|
|