Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Hangt ook van je niveau/kracht af natuurlijk, niet iedereen kan een 7 in 40kn gecontroleerd varen.
Hihihi je mag in die zin ook de 7 en 40 knopen weglaten hoor Je hebt gelijk, het hangt van meer zaken af. Op vlak water vind ik het geen probleem de 7 te varen met 40 knopen, maar daar vaar ik bijna nooit. Op open zee vind ik het gewoon niet veilig om zo gedepowered te varen. Daarnaast vind ik het erg lastig om mijn edge te houden als je over enorme golven heen moet. Maar ieder zijn meug!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Gistermiddag me Nitro 14m ontvangen, vandaag even mee gekite in minimale omstandingheden Moet zeggen dat de eerste korte indruk ( 30 min. ) uitstekend is. In de vlagen ging ie als de brandweer
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Gistermiddag me Nitro 14m ontvangen, vandaag even mee gekite in minimale omstandingheden Moet zeggen dat de eerste korte indruk ( 30 min. ) uitstekend is. In de vlagen ging ie als de brandweer Nice
|
|
|
|
|
martindj
Logs: 0 | 297 uur
|
Die oranje ziet er wel heel vet uit zeg. Zou bijna mijn v2's er voor te koop zetten, ware het niet dat ik dat een beetje zonde vind van het geld. Hopen dat de v4's in de toekomst ook in die kleur komen, tegen de tijd dat die uitkomen wordt het vast wel verantwoord om de oude te koop te zetten
|
|
|
Faxie
|
Ben benieuwd. Foto?
Zie je 'm niet? Er zijn nog geen andere foto's volgens mij. Zullen binnenkort wel op de site komen.
|
|
|
Sayootje
|
Ben benieuwd. Foto?
Zie je 'm niet? Er zijn nog geen andere foto's volgens mij. Zullen binnenkort wel op de site komen. Nee zie alleen groen/zwart en zwart/oranje, maar geen oranje/oranje kite.
|
|
|
Faxie
|
Ben benieuwd. Foto?
Zie je 'm niet? Er zijn nog geen andere foto's volgens mij. Zullen binnenkort wel op de site komen. Nee zie alleen groen/zwart en zwart/oranje, maar geen oranje/oranje kite. Ik postte een plaatje met alledrie de kleuren net. Staat op de productpagina rechtsonder.
|
|
|
|
KappuhH
|
Doe een 'Ctrl + R', dan worden de plaatjes opnieuw geladen en staat hij er wel bij als het goed is.
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Er wordt gegoogeld bij Switch, ik krijg ook al geen punten meer bijgeteld als ik iets like of deel. Zijn zeker bang dat ze straks een gratis kite moeten weg geven
|
|
|
Sayootje
|
Er wordt gegoogeld bij Switch, ik krijg ook al geen punten meer bijgeteld als ik iets like of deel. Zijn zeker bang dat ze straks een gratis kite moeten weg geven Je kan maar 1 keer iets liken he
|
|
|
Faxie
|
Er wordt gegoogeld bij Switch, ik krijg ook al geen punten meer bijgeteld als ik iets like of deel. Zijn zeker bang dat ze straks een gratis kite moeten weg geven Je moet opletten dat je wel ingelogd bent. Hun inlogsysteem doet bij mij altijd een beetje moeilijk.
|
|
|
Teigetje
|
Je moet opletten dat je wel ingelogd bent. Hun inlogsysteem doet bij mij altijd een beetje moeilijk. Daar heb ik geen problemen mee inloggen gaat altijd. Ik ben al een week met Switch aan het mailen dat me eerlijk verdiende puntjes er niet bij worden opgeteld.
|
|
|
Faxie
|
Je moet opletten dat je wel ingelogd bent. Hun inlogsysteem doet bij mij altijd een beetje moeilijk. Daar heb ik geen problemen mee inloggen gaat altijd. Ik ben al een week met Switch aan het mailen dat me eerlijk verdiende puntjes er niet bij worden opgeteld. Nou als ik op de site kom zie ik wel 'welcome Faxie' rechtsboven, maar als ik dan over het 'login' vakje ga, ben ik niet ingelogd en moet ik m'n wachtwoord nog invoeren....
|
|
|
Teigetje
|
Ja das wel vreemd, ik kom gelijk in "my dashboard" En de gasten van de support gaan kijken wat er fout is met mijn punten gebeuren Ik ben benieuwd maar verwacht er eerlijk gezegd weinig van ben al dik een week bezig met ze. Het forum doet het ook niet trouwens
|
|
|
|
|
Faxie
|
'Hi guys, we tracked down the problem to pages viewed via SSL. Normally only pages with sensitive information are served using encryption. This includes your account page when you log in. Due to the way we had specified the links in our menu, any page linked from a secure page, also resulted in the linked page being secure - even if this was not required. The up shot is that people who went to a product page from any secure page ended up with a broken reward system. We have fixed this problem and you should now be getting all the points you deserve. We understand that this has been frustrating - especially when you are just learning to use the new system. We have confidence in the system and look forward to rewarding all of you who are keen to help us spread the good word!' Probeer het nog eens
|
|
|
Teigetje
|
Ja hoor de puntjes worden weer bijgeteld. Afgelopen woensdag met de Nitro3 14m gekite, was even wennen maar met een half uurtje ging ie echt lekker springt hoog en lang loopt prima hoogte nah ja kort gezegd ik ga de 8 er ook bij kopen binnenkort, eerst wat meer punten sparen
|
|
|
Sayootje
|
Ja Nitro is fijn. Vind het bijna jammer dat het de laatste tijd zo hard waait voor mijn 14M Ik denk dat ik mijn Elements ga vervangen met Nitro 10,8 en 6. Van de week even aan de Element V3 gehangen. Top kite! Maar voor mij... way too much bardruk. Beetje jammer... had graag weer Elements gehad. Super leuke all rounder.
|
|
|