Gevonden bar (Kijkduin/Zandmotor 15juni)

Yoram

Berichten: 1217
Juni 15, 2014, 23:56:02
edit2Rapporteer  

Iemand een barretje vergeten op Kijkduin/Zandmotor op 15juni? Let me know (en omschrijf de bar)....

Stuur me een privé berichtje of e-mail naar mail (at) yoram (dot) eu of stuur een sms berichtje naar 06 16937025.
kaptein

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #1 Juni 25, 2014, 08:28:48
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ben een aantal weken een bar vergeten op het strand bij kijkduin, maar dan meer richting de haven van scheveningen...
Gaat om een wit/groene slingshot bar. Kom er pas later achter omdat ik deze bar alleen met erg harde wind gebruik (korte lijnen).

Lijkt mij niet, maar toch..

gr. H-J
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #2 Juni 25, 2014, 17:19:26
edit2Rapporteer  
Ik kan me niet meer heugen dat het hard heeft gewaaid  Tongue Helaas voor jou, maar ik heb een andere bar gevonden.

Ter info, ik heb hem ter hoogte van strandpaviljoen Parker gevonden, dus echt op de spot Kijkduin/Zandmotor. Hij is van iemand die op 15 juni zelf een sessie heeft geboekt. Nog steeds niet geclaimd dus....
Tjornie

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #3 Juli 08, 2014, 16:39:27
edit2Rapporteer  
Ik ben in mei mn bar verloren.. aangezien ik 2 barren heb en de troep altijd in mn auto laat liggen weet ik niet precies waar ik m kwijt ben geraakt. Gaat om een Naish Bar 2013 met 5th line. Ben ook vaak op de ZM te vinden, dus kan ook zijn dat ik m daar kwijt ben geraakt. Lijkt me sterk dat ie er zo lang is blijven liggen, maar aangezien niemand zich heeft gemeld toch een poging wagen..
Hoor t wel!
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #4 Juli 08, 2014, 18:16:56
edit2Rapporteer  
Dit is hem niet. Hij is van iemand die op 15juni zelf een sessie heeft geboekt (ik heb een idee bij welk gezicht de bar hoort (ik heb die gast vaker zien varen), maar weet niet wie het is). 
Tjornie

Geen avatar

Berichten: 33
Antwoord #5 Juli 08, 2014, 18:49:28
edit2Rapporteer  
ah ok helaas! in de tussentijd nog niet keer tegengekomen dan?? vreemd dat ie hier nog niet gekeken heeft.. Good luck!
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #6 Juli 08, 2014, 19:26:44
edit2Rapporteer  
In de tussentijd niet tegengekomen nee, maar heeft ook weinig gewaaid, bij de volgende goede windperiode verwacht ik dat iemand toch wel een barretje mist.

Hij ligt eigenlijk nog steeds te wachten. Succes met het vinden van jouw barretje.
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #7 Juli 08, 2014, 19:37:42
edit2Rapporteer  
ik heb laatst mijn oude bar via marktplaats terug gevonden. ik heb begin kende ik dit forum of andere forums nog niet. Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.