Enquête behoefteonderzoek

Jesper93

Geen avatar

Berichten: 4
Juni 25, 2014, 10:55:27
edit2Rapporteer  
Beste Kitesurfer,

Als stagiair bij het bedrijf Euro Funcenter doe ik een afstudeeronderzoek naar behoeften van diverse water- en wintersporters tijdens het aankoopproces. Op deze manier kunnen de winkels en de webshop worden verbeterd in het voordeel van de klant. Dit onderzoek doe ik in het kader van mijn HBO studie commerciële economie.

Ik zou het erg waarderen als jullie deze enquête willen invullen  (ook als je geen klant van Euro Funcenter bent), zodat ik weer een stapje dichter bij het afstuderen ben. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5-10 minuten.

Link: http://www.thesistools.com/web/?id=422473

Alvast bedankt!
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #1 Juni 25, 2014, 11:19:18
edit2Rapporteer  
Ingevuld.. Succes met je onderzoek

Ik moest trouwens wel een paar keer goed lezen.
Ik dacht in eerste instantie van huh die vraag heb ik toch al gehad.
De verschillen zijn subtiel. Wink

Maar misschien ligt dat meer aan mij Grin.

Ben benieuwd naar het resultaat!
Zeeland135

Berichten: 155
Antwoord #2 Juni 25, 2014, 11:35:32
edit2Rapporteer  
Ik heb hem ingevuld.

Veel vragen waren wel een beetje voor de hand liggend. Er zal denk ik niet iets nieuws uit komen.
Maar succes met je onderzoek!
Jesper93

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #3 Juni 25, 2014, 11:36:09
edit2Rapporteer  
Ingevuld.. Succes met je onderzoek

Ik moest trouwens wel een paar keer goed lezen.
Ik dacht in eerste instantie van huh die vraag heb ik toch al gehad.
De verschillen zijn subtiel. Wink

Maar misschien ligt dat meer aan mij Grin.

Ben benieuwd naar het resultaat!

Klopt wat je zegt! de vragen 10 tot 13 en 14 tot 17 zijn in principe hetzelfde. Het enige (cruciale) verschil is dat het om relatief dure producten en relatief goedkope producten gaat.

In ieder geval bedankt voor het invullen! En als er nog tips zijn m.b.t. de vraagstelling hoor ik dat graag! ik kan nog kleine aanpassingen doen.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Juni 25, 2014, 13:09:11
edit2Rapporteer  
oh.. nou dan heb ik dat dus ook verkeerd ingevuld.. Ik dacht dat de next knop het niet deed cq een glitch in the matrix.

Als ik jou was zou ik dat snel aanpassen, want er zijn vast meer net zo dom als ik Smiley
ernie

Berichten: 24
Antwoord #5 Juni 25, 2014, 13:23:13
edit2Rapporteer  
Een beetje algemeen.

Bijvoorbeeld:
Eurofun heeft verschillende winkels en de één is leuker dan de ander.
Bij de één kan je ook beter parkeren dan bij de ander.

Verder beoefen ik verschillende sporten (windsurfen, kiten, golfsurfen en snowboarden)  en blijven de vragen erg algemeen.

Maar,
Natuurlijk suc6 met het afstuderen!
en ik heb hem dus ingevuld voor je!
Jesper93

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #6 Juli 10, 2014, 16:50:34
edit2Rapporteer  
Upje!
Allereerst wil ik de kiters enorm bedanken die de enquête hebben ingevuld! Ik heb nog een aantal respondenten nodig om een goed onderzoek te doen! Mocht je de enquête nog niet hebben ingevuld, zou je dat dan alsnog willen doen?

Bedankt!
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #7 Juli 10, 2014, 19:00:12
edit2Rapporteer  
Ook ingevuld
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #8 Juli 10, 2014, 23:01:10
edit2Rapporteer  
Gewoon even een goede tip; zorg dat er een accurate en nuttige beschrijving bij de producten staat, daar gaat het bij eurofun nogal eens fout.

Voorbeeldje; Opzoek naar de Mystic Flaka Smock ? De Flaka Smock van Mystic hebben wij op voorraad en is direct leverbaar. Bestel nu direct de Mystic Flaka Smock bij eurofun.nl
En als beschrijving staat er het volgende; De Flaka Smock van Mystic uit de collectie kitesurfen van Eurofun.nl. Bestel de Flaka Smock van Mystic nu! Heb je de Mystic Flaka Smock ergens anders goedkoper gezien? Neem dan direct contact met ons op voor de laagste prijs van de Mystic Flaka Smock .

Dat is gewoon jezelf te makkelijk ervanaf maken. Zet er wat specificaties neer etc.
Verder kom ik trouwens graag bij eurofun, fysiek in de winkel.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #9 Juli 10, 2014, 23:07:41
edit2Rapporteer  
Done. Succes!
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #10 Juli 10, 2014, 23:14:54
edit2Rapporteer  
Ok, gelijk maar even ingevuld.
Jesper93

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #11 Juli 11, 2014, 10:11:53
edit2Rapporteer  
Toppers! Bedankt!
En @BinVin, bedankt voor de tips! Ga ik wat mee doen!
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #12 Juli 11, 2014, 12:37:38
edit2Rapporteer  
ingevuld. de in de winkel op voorraad van spullen is voor mij een groot ding vooral. en dat stond er netjes bij. Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.